خبرگزاری کار ایران

صدور احکام قطعی رتبه‌بندی همه معلمان/ معلمان اعتراض خود را ثبت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۹۸۲

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی و ارزیابی کار انسان است و خطا دارد و این خطاها را رد نمی‌کنیم. حتما فرایند ارزیابی ما مجدد قابل بازنگری است. به مشکلات رسیدگی می‌کنیم از جمله آنها که سنوات خدمتی بالا دارند یا آنها که ارزیاب به مدارکشان امتیاز نداده است.

به گزارش ایلنا، ستاری فرد، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از صدور احکام قطعی رتبه‌بندی معلمان خبر داد و گفت: از روزی که معلمان رتبه خود را در سامانه مشاهده کنند ۱۰ روز فرصت دارند تا اگر اعتراضی داشتند آن را به ثبت برسانند.

به نظر می‌رسد توزیع رتبه ها منطقی است. اما اگر همکاران اعتراضاتی دارند چارچوبی پیش‌بینی کردیم که اگر نسبت به هرکدام از موارد و شایستگی‌ها که احساس کردند کمتر دیده شده اعتراض دارند، اعتراض خود را ثبت کنند. به اعتراضات رسیدگی می‌شود و جای نگرانی وجود ندارد. بر اساس مفاد آیین نامه، چارچوبی پیش‌بینی شده و نحوه رسیدگی ابلاغ می‌شود. اعتراضات  را به نحوی دنبال می‌کنیم که حقی تضییع نشود.

وی در پاسخ به اینکه فرهنگیان گلایه‌های بسیاری نسبت به رتبه‌هایشان دارند، گفت: رتبه‌بندی و ارزیابی کار انسان است و خطا دارد و این خطاها را رد نمی‌کنیم. حتما فرایند ارزیابی ما مجدد قابل بازنگری است. به مشکلات رسیدگی می‌کنیم از جمله آنها که سنوات خدمتی بالا دارند یا آنها که ارزیاب به مدارکشان امتیاز نداده است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز