خبرگزاری کار ایران

درخواست کارگران ابنیه فنی جنوب شرق برای اجرای طرح تجمیع

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۹۷۹

کارگران شاغل در نگهداری خط و ابنیه فنی راه‌آهن جنوب شرق زاهدان خواستار اجرای طرح تجمیع از مدیرعامل راه‌آهن هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران نگهداری خط و ابنیه فنی راه آهن جنوب شرق زاهدان که شمار آن‌ها به حدود ۲۷۰ نفر می‌رسد، به‌ عدم اجرای طرح تجمیع مشاغل خود انتقاد دارند.

آن‌ها با بیان اینکه ما کارگران نگهداری خط و ابنیه فنی جنوب شرق با حداقل حقوق و مزایا در ناحیه کویری و ریلی زاهدان به کرمان مشغول کار هستیم، در ادامه گفتند: ما خواستار اجرای طرح تجمیع هستیم و متاسفانه علیرغم درخواست‌های ما، سال‌هاست این طرح هنوز برای کارگران ابنیه فنی جنوب شرق اجرایی نشده است.

آن‌ها مدعی‌شدند؛ تعدادی از همکارانشان در سایر خطوط ابنیه فنی راه‌آهن تجمیع شده‌اند ولی علیرغم پیگیری‌های فراوان، هنوز هیچ حمایتی از طرف مسئولان، شامل حالمان نشده است.

طبق اظهارت کارگران ابنیه فنی جنوب شرق؛ تجمیع کارگران پیمانکاری شرکت‌های مختلف موجب یکسان‌سازی شرایط کار می‌شود و نظارت و اجرای قانون را تسهیل می‌نماید.

کارگران در ادامه درباره مزایای این طرح تصریح کردند: پرداخت همزمان حقوق و مزایای پرسنل در تمامی نواحی، شفاف‌سازی هزینه‌ها و کاهش سود پیمانکار، کاهش هزینه‌های راه‌آهن و کاهش حجم کار تدارکات به لحاظ انجام تشریفات مناقصه از مزایای طرح تجمیع قرارداده است.

کارگران خطوط ابنیه فنی جنوب شرق همچنین از پرداخت نامنظم حقوق خود انتقاد دارند و سالهاست به دنبال تبدیل وضعیت استخدامی خود از قرارداد موقت به قرارداد دائمی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز