خبرگزاری کار ایران

برگزاری کارگاه آموزشی بهره‌وری ویژه اعضای کمیته‌های تخصصی ارتقای بهره‌وری توسط وزارت کار

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۱۰۳

اسماعیل حبیبی در نشست ارتقای بهره‌وری گفت: یکی از مشکلات کشور کاهش بهره‌وری است. به‌تناسبی که هزینه صرف می‌شود از آن بهره‌برداری لازم صورت نمی‌گیرد.

به گزارش ایلنا، کارگاه آموزشی بهره‌وری ویژه کمیته‌های تخصصی ارتقای بهره‌وری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سطح ستاد، سازمان‌های تابعه و واحدهای استانی برگزار شد. 

امیرحسین عموزاده (مدیرکل دفتر تحول اداری و بهبود روش‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در ابتدای این کارگاه، هدف از این دوره آموزشی را بازخوانی مطالب و محورهای اساسی حوزه بهره‌وری دانست و بر ضرورت و اهمیت موضوع بهره‌وری تأکید کرد. 

وی تصریح کرد: در این بازخوانی مفاهیم، الگوها، دستورالعمل‌ها و… در سال ۱۴۰۲ مبنای کار خواهد بود تا بهره‌وری افزایش یابد. 

در ادامه این نشست، اسماعیل حبیبی، مشاور سازمان ملی بهره‌وری به آموزش مبانی و تکنیک‌های بهره‌وری (مقدماتی و پیشرفته) پرداخت. 

وی با بیان این‌که یکی از مشکلات کشور کاهش بهره‌وری است، اظهار کرد: به تناسبی که هزینه صرف می‌شود از آن بهره‌برداری لازم صورت نمی‌گیرد. 

حبیبی با اشاره به مراحل یادگیری بهره‌وری خاطرنشان کرد: تغییر در دانش، تغییر در نگرش، تغییر در رفتار فردی، تغییر در رفتار گروهی و سازمان یادگیرنده از جمله مراحل یادگیری بهره‌وری است. 

مشاور سازمان ملی بهره‌وری بر ضرورت تغییر ساختار و مسیر حوزه بهره‌وری تأکید کرد و گفت: لازم است اقداماتی در جهت افزایش بهره‌وری صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز