خبرگزاری کار ایران

کارگران سیمان آباده معوقات مزدی دارند/ مدیرعامل: معوقات سال آینده پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۲۸۶

کارگر شاغل در کارخانه سیمان آباده در استان فارس برای دریافت حقوق همچنان با مشکل مواجه هستند.

به گزارش ایلنا، از قرار معلوم کارگران شاغل در کارخانه سیمان آباده در استان فارس برای دریافت حقوق با مشکل مواجه هستند. قره خانی (دبیر ستاد امر به معروف شهرستان آباده) در تشریح مشکلات این کارخانه و کارگران آن به سایر رسانه‌ها گفت: کارخانه سیمان آباده در لیست بدهکاران بانکی است و امکان اعطای تسهیلات به این کارخانه وجود ندارد به همین دلیل کارگران با مشکل معوقات مزدی روبرو هستند.

به گفته وی؛ در پیگیری‌های صورت گرفته از مدیرعامل کارخانه، او وعده داد تا پایان اسفند ماه با بانک طلبکار تسویه می‌کند که بعد از آن می‌توان برای اعطای تسهیلات، پیگیری‌های لازم را انجام داد اما متاسفانه پرداخت این معوقات، در صورت پرداخت بدهی بانکی و تامین وام به سال بعد موکول می‌شود.

وی افزود: مدیرعامل کارخانه سیمان آباده همچنین وعده داد حقوق تمامی ماه‌های پیش‌رو را پرداخت خواهد کرد و دیگر به معوقات اضافه نمی‌شود. عیدی کارگران نیز اواسط اسفند پرداخت می‌شود.

قره‌خانی گفت: مدیریت این کارخانه باید هر ماه گزارش کاملی از درآمدهای حاصل از فروش و هزینه‌کردها را در اختیار شورای تامین قرار دهد و فیش حقوقی کارگران را به صورت منظم در اختیار آن‌ها بگذارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز