خبرگزاری کار ایران

امیدواری کارگران آذرآب به بهبود اوضاع/ واگذاری سهام همه چیز را بهتر کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۷۲۰

کارگران آذرآب می‌گویند: امیدواریم با واگذاری سهام مشکلات حل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در یکی دو روز اخیر، واگذاری سی درصد سهام آذرآبِ اراک به یکی از شرکت‌های زیرمجموعه‌ی انرژی اتمی، توسط مسئولان امر اعلام شد؛ پیش از آن، این واحد تولیدی مشکلاتی بابت سرمایه در گردش و ثبت سفارشات تولید داشت که به اعتقاد کارشناسان همگی به ضعف مدیریتی سهامدار اصلی بازمی‌گشت.

هجدهم دیماه، فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی طی گفت‌وگویی اعلام کرد: طی یک فرآیند قانونی و شفاف، حدود 30 درصد سهام عمده شرکت آذرآب به یکی از شرکت‌های زیرمجموعه در حوزه تولید و توسعه انرژی اتمی واگذار شد.

وی اظهار کرد: آذرآب از جمله شرکت‌هایی است که بیش از ۲۰۰ طرح ملی را تولید کرده و اکنون ۳۰ طرح ملی را در دست اجرا دارد و بسیاری از شرکت‌های طرف قرارداد با این شرکت که به طور کامل از ادامه فعالیت شرکت و برپا شدن آن ناامید شده بودند، متوجه شده‌اند که تغییر مدیریت و مالکیت می‌تواند شرایط جدید و روشنی را برای شرکت رقم بزند و بسیاری از آنها برای حل و فصل مشکلات قدیمی، پرونده‌ها و پروژه‌های باز و انعقاد قراردادهای جدید، پیش‌قدم شده‌اند.

کارگران آذرآب می‌گویند: امیدواریم این واگذاری اوضاع را بهتر کند و مشکلات سابق برطرف شود.

به گفته‌ی کارگران، با مدیریت صحیح و تامین سرمایه در گردش کافی، آذرآب می‌تواند دوباره به روزهای اوج خود بازگردد و کارگران نیز پویایی و رشد شغلی داشته باشند.

آذرآب در سال‌های اخیر چالش‌های بسیار داشته، چالش‌هایی که در مواردی به اعتراضات کارگران منجر شده؛ حالا این واگذاری می‌تواند اوضاع را بهتر کند؛ یکی از کارگران این واحد صنعتی می‌گوید: باید منتظر بمانیم و ببینیم سهامدار جدید چه برنامه‌ای برای رفع چالش‌ها دارد؛ اگر تولید روی غلتک بیفتد، وضع معیشتی کارگران نیز بهتر می‌شود؛ در سال‌های آخری معمولاً فقط پایه مزد دریافت می‌کردیم چون تولید آن‌چنانی نداشتیم و از پرداخت کارانه و پاداش خبری نبود؛ انتظار داریم این اوضاع به زودی تغییر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز