خبرگزاری کار ایران

حقوق اردیبهشت ماه کارگران آذرآب هفته آینده پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۲۷۹

معاون استاندار مرکزی از پرداخت حقوق اردیبهشت ماه کارگران واحد تولیدی آذرآب در هفته آینده خبر داد.

به گزرش ایلنا، «بهروز اکرمی» در نشست کمیسیون کارگری استان مرکزی که به دنبال اعتراض کارگران صورت گرفته است، افزود: بررسی و پیگیری مشکلات شرکت صنایع آذرآب اراک در نشست کمیسیون کارگری استان در اولویت قرار دارد و با جدیت پیگیری می‌شود.

وی تاکید کرد: تیم مدیریتی واحد تولیدی آذرآب باید برنامه خود را در خصوص نحوه اداره شرکت، اخذ سفارشات و به روزرسانی حقوق و دستمزد کارگران ارائه کند.

رئیس کمیسیون کارگری استان مرکزی اظهار داشت: شورای اسلامی کار و کارگران شرکت آذرآب نیز باید تعامل و همکاری لازم را با تیم مدیریتی جدید، برای اجرای اهداف و برنامه‌ها داشته باشند.

از قرار معلوم کمتر از یک ماه از تغییرات مدیریتی در شرکت آذر آب می‌گذرد، واین تغییرات حواشی زیادی را برای این شرکت به دنبال داشته است، به طوری که علی اکبر کریمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس در واکنش به این تغییرات گفته است: متاسفانه چند روز است که پرسنل آذرآب با توجه به مشکلات جدی که مدیریت جدید این شرکت رقم زده، در حال اعتصاب هستند و مطالبات صنفی دارند که هیچ کس حاضر نشده با این عزیزان صحبت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز