خبرگزاری کار ایران

جوابیه وزارت کار در مورد مرگ سه کارگر اشتهارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۳۹۶

وزارت کار در ارتباط با مرگ سه کارگر شهرک صنعتی اشتهارد، جوابیه صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن این جوابیه به شرح زیر است:

«با عنایت به مطالب منتشره با عناوین: «سه کارگر شهرک صنعتی اشتهارد بر اثر سقوط در یک مخزن جان باختند و مرگ یک کارگر به دلیل ریزش آوار» مورخ ۲۵ آذر ۱۴۰۱ توضیحات این وزارتخانه به شرح زیر ارسال می‌گردد. مقتضی است  برابر قانون مطبوعات نسبت به درج آن اقدام لازم به عمل آورند.  

 بلافاصله پس از انتشار اخبار مذکور از سوی آن خبرگزاری و با توجه به حساسیت موضوع ، اداره کل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیگیری لازم را از طریق مبادی ذیربط انجام داد.  

حسب  پیگیری به عمل آمده از خبرگزاری ایلنا و همچنین اداره بازرسی کار استان مربوطه مشخص گردید که خبرهای منتشر شده در وبگاه رسانه مذکور اساساً دارای منبع موثق خبری نبوده و قابل استناد برای انجام پیگیری‌های قانونی از طریق اداره کل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نمی‌باشد.      

لذا شایسته است آن خبرگزاری ضمن احترام به مخاطبان خود و جلوگیری از تشویش اذهان عمومی و به منظور تنویر افکار عمومی مدارک مستند در خصوص خبرهای منتشره را ارائه نموده و همچنین از انتشار خبرهای غیرموثق و بدون منبع به ویژه در موضوع حوادث ناشی از کار نیز پرهیز نمایند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز