خبرگزاری کار ایران

وعده‌ی مدیرعامل پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی بندر ماهشهر برای پرداخت مطالبات کارگران

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۶۲۲

کارگران «شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی بندر ماهشهر» از وعده پرداخت مطالبات مزدی خود در نشست با مدیرعامل شرکت خبر دادند.

شماری از کارگران شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی بندر ماهشهردر تماس با خبرنگار ایلنا، از خاتمه اعتراضات صنفی دو روزه خود و بازگشت به کار خبر دادند.

این کارگران که تعداد آن‌ها در حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر است، طی روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه (۱۳ و ۱۴ آذرماه) خواستار رفع تبعیض و بهبود وضعیت شغلی و مزایای دریافت خود شدند.

تجمع روز نخست آنها مقابل شرکت پایانه و مخازن بند ماهشهر به دلیل عدم حضور مدیرعامل خاتمه یافت.

به نقل از کارگران؛ با حضور مدیرعامل در روز دوم و در پایان جلسه‌ای که با حضور برخی مسئولان شهرستانی  همانند اداره کار برگزار شد، مدیریت شرکت پایانه و مخازن بندر ماهشهر مکلف به پرداخت مطالبات مصوب شده کارگران تا یک الی دو ماه آینده شد.

طبق این جلسه قرار است چند آیتم همانند «حق کارایی ۲۰ تا ۳۰ درصد» و «حق شیفت طبق عرف منطقه» به حقوق کارگران اضافه شود. همچنین به کارگران کارت نفت، شیمی کارت وکارت باشگاه داده می‌شود. مدیریت شرکت همچنین مکلف شد ضمن پرداخت حق سختی کار کارگران، به کارگران متقاضی تسهیلات بانکی ۲۰۰ میلیون تومانی با بهره ۴ درصد بپردازد. همین مسئله باعث شد تا کارگران پایانه‌ها و مخازن از روز گذشته به تجمع صنفی دو روزه خود خاتمه بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز