خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری «گراب سفلی» معوقات مزدی دارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۸۹۲

کارگران مجموعه شهرداری «گراب سفلی» چند ماه معوقات مزدی پرداخت نشده طلبکارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حدود ۲۰کارگر شاغل در مجموعه شهرداری گراب سفلی که در بخش لوداب استان کهکیلویه و بویراحمد واقع شده است، چندین ماه دستمزد پرداخت نشده، دارند.

این کارگران که از افزایش میزان مطالبات مزدی خود نگرانند، می‌گویند: مشکلات معیشتی و عدم پرداخت مطالبات، مشکلاتی برای‌مان به وجود آورده است.

به گفته یکی از کارگران شهرداری گراب سفلی؛ طی چندین سال فعالیت شغلی‌مان مطالبات مزدی‌مان به موقع پرداخت نشده است.

طبق اظهارات این کارگر؛ مسئولانی که هم اکنون مدیریت شهر را برعهده دارند، ناتوانی مالی شهرداری را عامل به تاخیر افتادن حقوق کارگران عنوان می‌کنند.

وی گفت: با وجود همه مشکلاتی که در زمینه دریافت حقوق با آن مواجهیم، توقع داریم مسئولان شهرداری گراب سفلی به مساله معیشت و پرداخت دستمزد کارگران مجموعه خود رسیدگی کنند.

طبق اظهارت این کارگر، بخش لوداب از محروم‌ترین مناطق روستایی کهگیلویه و بویراحمد است که علارغم محروم بودن از زیرساخت‌های لازم، سه روستای بزرگ به شهر گراب ملحق شده و مشکلات این شهر کوچک را بیشتر کرده است.

طبق اظهارات وی، شهرداری گراب سفلی فاقد درآمد پایدار است به همین دلیل در تامین هزینه‌ای شهر و پرداخت حقوق نیروی کار خود با مشکل روبرو است.

این کارگر در خاتمه از شهردار و شورای شهر درخواست کرد چاره‌ای برای پرداخت حقوق معوقه کارگران بیاندیشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز