خبرگزاری کار ایران

کارگران جایگاه‌های سوخت گاز یاسوج حقوق معوقه طلبکارند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۴۲۷

کارگران جایگاهای سوخت گاز در شهر یاسوج از عدم دریافت دست‌کم سه ماه حقوق از سوی کارفرما انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یکی از کارگران شاغل در جایگاه سوخت گاز سی‌ان‌جی یاسوج با بیان اینکه ۵جایگاه سوخت گاز در شهر یاسوج فعال است که حدود ۵۰ کارگر در آن‌ها به صورت شیفتی مشغول کارند، افزود: متاسفانه مسئولیت برخی جایگاه‌ها به پیمانکار واگذار شده است که چندان در برابر پرداخت حقوق به کارگران متعهد نیستند.

وی ادامه داد: جایگاه‌داران سوخت گاز مدعی‌اند نگهداری جایگاه‌های سوخت با توجه به تعرفه‌ای که دولت مصوب کرده و عدم افزایش کارمزدها صرفه اقتصادی ندارد.

این کارگر با بیان اینکه وضعیت همکاران شاغل در جایگاه‌های سوخت گاز CNG یاسوج مشابه هم است و معیشت خوبی ندارند، تصریح کرد: ما کارگران جایگاه سوخت گاز پیش از این مشکلات خود را به صورت حضوری به مسئولان انتقال داده‌ایم اما در عمل چون هیچ بهبودی در مشکلات خود مشاهده نکردیم، از این رو ناچار شدیم مشکلاتمان را از طرق رسانه‌ها به گوش مسئولان بالاتربرسانیم.

این کارگر همچنین تصریح کرد: نهاد‌های نظارتی اداره کار باید نظارت خود را بر جایگاه‌داران افزایش دهند و در صورت لزوم با جایگاه‌داران متخلف برخورد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز