خبرگزاری کار ایران

نماینده کارگران:

تمام رایزنی‌ها صورت گرفته/ همین هفته طرح ساماندهی به صحن بیاید

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۰۱۱

رامین اناری گفت: انتظار داریم در همین روزهای باقیمانده تا پایان هفته طرح ساماندهی به صحن بیاید.

رامین اناری (نماینده کارگران قراردادی و شرکتی سراسر کشور) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، از رایزنی‌های گسترده صورت گرفته در روزهای اخیر خبر داد و گفت: دیروز نشستی داشتیم که در آن با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس و به طور مشخص دبیر کمیسیون صحبت کردیم؛ ما همه‌ی مواضع خود را آشکار و روشن برای نمایندگان و هیات رئیسه مجلس روشن ساختیم؛ خواسته‌ی ما مشخص است؛ همین هفته طرح ساماندهی به صحن علنی بیاید و تصویب شود؛ دیگر انتظار بس است؛ دو سال تمام است که آرام و از تمام مجاری قانونی مطالبه‌گری می‌کنیم.

اناری افزود: اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از تعامل و رایزنی با دولت خبر دادند؛ گویا دولتی‌ها مساله را پذیرفته‌اند و از مواضع سابق خود کوتاه آمده‌اند؛ در نشست‌هایی که نمایندگان مجلس با مدیران دولت داشته‌اند، در مورد نیروهای شرکتی و لزوم تبدیل وضعیت و همچنین قراردادهای کار معین به توافق رسیده‌اند و ظاهراً تمام زیرساخت‌ها فراهم شده است.

به گفته‌ی این فعال کارگری، نمایندگان اطمینان داده‌اند کار به خوبی به سرانجام می‌رسد و تاخیری که تا امروز به وجود آمده، فقط به دلیل تعاملات طولانی و وقت‌گیر با دولت بوده است.

او در پایان گفت: در روزهای باقیمانده تا پایان هفته بایستی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به صحن مجلس بیاید و مصوب شود؛ تایید در شورای نگهبان و مراحل اداری پس از آن، زمانبر است و اگر کار بیشتر به تاخیر بکشد، کارگران بازهم مغبون می‌شوند؛ اگر همین هفته طرح مصوب نشد، جامعه‌ی هدف ناراضی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز