خبرگزاری کار ایران

یک فعال کارگری:

«ششم آذر» زمان بررسی و تصویب طرح ساماندهی باشد/ مدیران سازمان استخدامی از حمایت واسطه‌ها دست بردارند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۵۶۲

اناری گفت: طرح ساماندهی به هیچ وجه بار مالی ندارد اما سازمان امور استخدامی همچنان حامی شرکت‌های واسطه است و بار مالی طرح را بهانه قرار داده است.

رامین اناری (نماینده کارگران قراردادی و شرکتی سراسر کشور) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در ارتباط با آخرین وضعیت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت می‌گوید: نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، ششم آذر را به عنوان زمان آمدن طرح به صحن علنی مجلس مطرح کرده اما اطلاعات ما از منابع موثق نشان می‌دهد که همین هفته جلساتی بین نمایندگان مجلس و مدیران سازمان امور استخدامی کشور برگزار خواهد شد تا به این سازمان ثابت کنند که طرح ساماندهی بار مالی ندارد و مخالف اصل 75 قانون اساسی نیست.

وی اضافه می‌کند: طبق بررسی‌های دقیق و کارشناسانه‌ی مرکز پژوهش‌های مجلس و کمیسیون اجتماعی مجلس، طرح ساماندهی به هیچ وجه بار مالی ندارد اما سازمان امور استخدامی همچنان حامی شرکت‌های واسطه است و بار مالی طرح را بهانه قرار داده است؛ ریاست مجلس و کمیسیون اجتماعی می‌خواهند به این مدیران ثابت کنند که طرح به هیچ عنوان بار مالی ندارد.

به گفته اناری، انتظار کارگران از دولت، ورود رئیس جمهور به مساله و برکناری مدیران ناکارآمدی‌ست که کارگران را از آینده ناامید می‌کنند؛ مدیران نباید در شرایط سخت اقتصادی آب به آسیاب نارضایتی‌ها بریزند؛ هزاران خانواده‌ی کارگری امروز در انتظار تصویب طرح هستند.

او در پایان تاکید می‌کند: اگر مجلس این بار به نتیجه نرسد و ششم آذر طرح به صحن علنی نیاید، جامعه‌ی هدف به راستی ناامید خواهد شد؛ توقع ما از نمایندگان مجلس، دفاع از حقوق قانونی هزاران خانواده‌ی کارگری کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز