خبرگزاری کار ایران

بررسی طرح ساماندهی بازهم به تعویق افتاد/ آیا ششم آذر آخرین مهلت است؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۶۸۹

کارگران نفت و گاز از به تعویق افتادن زمان بررسی طرح ساماندهی در مجلس شورای اسلامی انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بازهم بررسی طرح ساماندهی در صحن علنی مجلس به تعویق افتاد؛ این تاخیر دوباره موجب اعتراض جامعه‌ی هدف شده است.

کارگران نفت و گاز پارس جنوبی با بیان اینکه قرار بود قبل از پایان آبان کار تمام شود، از تعویق بررسی طرح انتقاد کردند و گفتند: بعد از دو سال انتظار بازهم ما را سر می‌دوانند؛ مشخص نیست چه دست‌هایی در کار است که مانع تصویب طرح ساماندهی و حذف پیمانکاران می‌شوند!

رامین اناری (نماینده کارگران شرکتی و قراردادی) در این رابطه با بیان اینکه کار بررسی طرح به ششم آذر موکول شده؛ از نمایندگان مجلس و اعضای هیات رئیسه مجلس شورا خواست بررسی طرح را در اولویت بگذارند و به نگرانی و انتظار هزاران کارگر سراسر کشور خاتمه دهند.

او ادامه می‌دهد: انتظار جامعه‌ی هدف، تصویب طرح ساماندهی قبل از پایان آبان بود؛ در رایزنی و گفتگو با نمایندگان مجلس، ضرورت این مساله را خاطرنشان کردیم و قاطبه‌ی نمایندگان با طرح موافق هستند؛ مشخص نیست چرا کار را عقب می‌اندازند.

به گفته‌ی اناری، در این مقطع زمانی، هیچ طرح و برنامه‌ای در کشور مهم‌تر از تصویب طرح ساماندهی و بریدن دست‌های واسطه نیست؛ کارگران انتظار داشتند قبل از پایان آبان طرح با اکثریت آرا مصوب شود.

ولی اسماعیلی (نایب رئیس کمیسیون اجتماعی) از تعویق طرح ساماندهی تا پایان تعطیلی مجلس خبر داده است؛ او گفته جزئیات طرح ساماندهی ششم آذر در صحن علنی مجلس بررسی خواهد شد.

اناری در این رابطه می‌گوید: پویش طرح ساماندهی با مشارکت هزاران کارگر بیش از دو سال است که از مجاری قانونی مطالبه‌گری می‌کند؛ کار را مدام عقب نیندازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز