خبرگزاری کار ایران

کارگران عسلویه: طرح ساماندهی همین هفته مصوب شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۱۹۹

کارگران عسلویه خواستار تصویب طرح ساماندهی در همین هفته جاری شدند.

جمعی از کارگران پارس جنوبی در تماس با خبرنگار ایلنا، از انتظار طولانی برای تصویب طرح ساماندهی انتقاد کردند.

این کارگران اظهار داشتند: بنابر اعلام نمایندگان مجلس، طرح ساماندهی باید بعد از تعطیلات مجلس در ششم آذر به صحن بیاید و مصوب شود؛ امیدواریم به این وعده عمل کنند و همین هفته طرح ساماندهی در صحن مجلس مصوب شود.

این کارگران از موضع‌گیری‌های اخیر دولت انتقاد کردند و گفتند: حذف پیمانکاران تنها راهکار بهبود وضعیت زندگی کارگران نفت و گاز پارس جنوبی‌ست؛ امیدواریم مقدمات برچیده شدن بساط پیمانکاران در همین ماه‌های باقیمانده تا پایان سال فراهم شود.

حشمت الله سلیمانی (فعال صنفی یکی از پالایشگاه‌های پارس جنوبی) نیز تنها راهکار بهبود وضعیت کارگران شرکتی را تبدیل وضعیت و تصویب طرح ساماندهی می‌داند و می‌گوید: توقع داریم نمایندگان مجلس به وعده‌ی خود عمل کنند و همین هفته کار تمام شود؛ دوباره منتظر لایحه و نظر دولت نماینند و کار را عقب نیندازند.

به گفته‌ی وی، تاخیر کار به معنای به صحنه آمدن لایحه بودجه و برنامه هفتم توسعه است و لاجرم دوباره کار به سال بعد می‌افتد بنابراین بهتر است همین هفته طرح ساماندهی به تصویب برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز