خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

سه ماه از مهلتِ بیست روزه‌ی مجلس به مخابرات خوزستان گذشت، اما کارگران به کار برنگشتند!

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۰۰۴

نیروهای مخابرات خوزستان می‌گویند: حدود سه ماه از فرصتِ بیست روزه مجلس به مخابرات می‌گذرد اما وضعیتِ ما هیچ تغییری نکرده است. مخابرات برای بازگشت به کار و اجرای حکم مقاومت می‌کند.

نیروهای مخابرات خوزستان در تماس با خبرنگار ایلنا، از تداوم وضعیت سابق خود و مقاومت مخابرات برای بازگشت به کارشان خبر دادند. 

این نیروها که پیشتر حکم بازگشت به کار خود را از هیأت‌های تشخیص و حل اختلاف گرفته بودند، می‌گویند: حدود یک سال است علی‌رغم گرفتن حکم بازگشت به کار و تبدیل قرارداد خود از موقت به دائم، هنوز مخابرات زیر بار اجرای حکم نرفته است. 

گفتنی است؛ حدود ۷۰ نفر از نیروهای پیمانکاری مخابرات خوزستان، سال گذشته دو دوره بدون قرارداد برای شرکت پیمانکار مخابرات کار کردند که با استناد به تبصره ۲ ماده ۷ قانون کار برای تبدیل قرارداد خود از موقت به دائم، شکایت تنظیم کردند و به نفع خود رأی گرفتند. مطابق رأیی که توسط هیأت‌های تشخیص و حل اختلاف صادر شده است؛ این کارگران نیروهای دائم مخابرات به حساب می‌آیند و باید به کار خود برگردند. 

در همین رابطه، روز دوشنبه ۳۱ مرداد ماه جلسه‌ای در مجلس شورای اسلامی با حضور عیسی زارع‌پور (وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات) به همراه دو نفر از اعضای هیأت مدیره شرکت مخابرات در کمیسیون اجتماعی مجلس برگزار و مخابرات خوزستان مکلف به پاسخ در خصوص وضعیتِ این ۷۰ نفر شد. همچنین قرار شد وزیر ارتباطات ظرف بیست روز بعد تکلیف این نیروها را مشخص کند. 

حالا نیروهای مخابرات خوزستان در تماس با ایلنا می‌گویند: حدود سه ماه از آن فرصتِ بیست روزه می‌گذرد اما وضعیتِ ما هیچ تغییری نکرده است و مخابرات برای بازگشت به کار و اجرای حکم مقاومت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز