خبرگزاری کار ایران

برند قدیمی«کفش وچرم گنجه» احیا شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۱۴۱

تعدادی از اهالی و جوانان جویای کار منطقه روستایی گنجه در شهرستان رودبار خواستار احیاء و بازگشایی برند قدیمی «کفش وچرم گنجه» شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از اهالی و جوانان جویای کار منطقه روستایی گنجه در شهرستان رودبار استان گیلان، خطاب به مسئولان، خواستار احیای برند قدیمی «کفش و چرم گنجه» شدند.

یکی از اهالی روستای گنجه گفت: شرکت کفش و چرم گنجه بزرگترین کارخانه و یکی از معروف‌ترین برند تولید کفش‌های مردانه، ورزشی و پوتین‌های ارتشی بود که سالهاست فعالیت این کارخانه به دلیل مشکلات اقتصادی و مالی با ۲۵۰ کارگر، متوقف شده است.

او با بیان اینکه تعداد زیادی از کارگران کارخانه کفش و چرم گنجه بعد از متوقف شدن فعالیت تولیدی طی چند مرحله تعدیل، بازنشسته و بازخرید شده‌اند، در ادامه افزود: شرکت کفش و چرم  گنجه رودبار در سال ۱۳۵۲ با مالکیت گروه صنعتی بلا و با بیش از۵۰۰ کارگر تاسیس و به بهره‌برداری رسید.

به گفته وی، کفش و چرم گنجه رودبار حداقل ۲ دهه است که تعطیل شده. هرچند تمامی تجهیزات و خطوط تولید آن از طریق مزایده برای پرداخت مطالبات کارگران و سایر طلبکاران به فروش رسیده اما زمین و سوله‌های کارخانه با زیر بنای حدود ۱۱ هزار متر در زمینی به مساحت حدود ۴۵ هزار متر همچنان باقی است.

این کارگر با بیان اینکه مالکیت کارخانه کفش و چرم گنجه رودبار به سازمان بازنشستگی کشوری تعلق دارد، گفت: فضای این کارخانه برای سرمایه‌گذاری کفش و چرم آماده است در عین حال امکان تغییر کاربری نیز وجود دارد که اگر مسئولین همت کنند احیای این کارخانه می‌تواند زمینه ساز اشتغال دست کم ۵۰۰ جوان بیکار وجویای کار منطقه باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز