خبرگزاری کار ایران

از برگزاری مناقصه برای «بیمه تکمیلی» استقبال می‌کنیم/ اطلاعات شفاف در اختیار بازنشستگان قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۰۶۹

یک بازنشسته گفت: امیدواریم برگزاری مناقصه برای بیمه تکمیلی بازنشستگان به رفع نواقص درمان بیانجامد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در روزهای گذشته رئیس کانون عالی بازنشستگان کارگری از برگزاری مناقصه بیمه تکمیلی در آبان ماه خبر داد. به گفته مروتی (بازنشسته کارگری) این خبر می‌تواند پایانی بر روال عرفی نادرست سال‌های گذشته باشد، روالی که هر سال با یک بیمه‌گذار ثابت قرارداد می‌بندند و منافع بازنشستگان دیده نمی‌شود.

این بازنشسته افزود: ما بازنشستگان از برگزاری مناقصه‌ی بیمه تکمیلی در آبان ماه استقبال می‌کنیم؛ امیدواریم این مناقصه و ورود شرکت‌های بیمه‌گذار دیگر، بتواند تا حدودی کاستی‌ها و نواقص بیمه تکمیلی بازنشستگان کارگری را برطرف کند.

او ادامه می‌دهد: بازنشستگان با بیمه تکمیلی از اساس مخالفند اما حالا که چاره‌ای نیست و باید حتما بیمه تکمیلی داشته باشیم، انتظار داریم یک قرارداد منصفانه با سطح پوشش خدمات گسترده با شرکتی بسته شود که می‌تواند نیازهای درمانی بازنشستگان را برطرف کند.

مروتی با بیان اینکه سال‌های متوالی با یک بیمه‌گذار خاص قرارداد می‌بستند و اهمیتی به نارضایتی بازنشستگان نمی‌دادند؛ می‌گوید: توقع داریم در حین مناقصه و بعد از آن، اطلاعات به صورت شفاف در اختیار جامعه‌ی هدف قرار گیرد؛ بازنشستگان باید بدانند که چرا یک شرکت خاص به عنوان بیمه‌گذار انتخاب شده و چه مزیتی بر دیگر شرکت‌کنندگان در مناقصه داشته است؛ جامعه‌ی هدف حق دارد در جریان تصمیم‌گیری‌ها قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز