خبرگزاری کار ایران

درخواست کارگران حراست و نگهداری مترو گلشهر به هشتگرد برای دریافت معوقات

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۳۴۰

تعدادی از کارگران حراست و نگهداری مترو گلشهر به هشتگرد خواستار دریافت مطالبات معوقه‌شان برای تامین مخارج مربوط به شروع سال تحصیلی فرزندان خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از کارگران حراست و نگهداری مترو گلشهر به هشتگرد که بابت مطالبات مزدی ماه‌های مرداد و شهریور طلبکارند، از پیمانکار خواستند ضمن پرداخت حقوق مرداد و شهریور، باقی مانده یک میلیون و صد هزار تومان عیدی و معوقه حقوق اردیبهشت ماه سال جاری را پرداخت کند.

از قرار معلوم؛ کارگرانی که در بخش حراست و نگهداری مترو گلشهر به هشتگرد واقع در استان البرز مشغول کارند، نزدیک به ۸۰ نفر هستند که سوابق کاری آن‌ها به ۸ تا ۱۰سال می‌رسد.

بیشتر این افراد که از کارگران باسابقه قطار شهری تهران به کرج محسوب می‌شوند، در نتیجه مشکلات مالی سالهای گذشته پیمانکار تا مدت‌ها با مشکل دریافت مطالبات روبرو بودند و از قرار معلوم هم اکنون حدود دو ماه حقوق دریافت نکرده‌اند.

به نقل از این کارگران گفته می‌شود که‌ عدم دریافت به موقع حقوق و پرداخت نشدن کامل حق عیدی در سال جاری تاثیرات منفی در شرایط زندگی‌شان گذاشته است.

این کارگران با یادآوری اینکه با شروع مدارس و ورود به مهر ماه، تامین مخارج زندگی برایمان دشوار شده است، در ادامه افزودند: متاسفانه همیشه واریز حقوق و مزایای کارگران حراست ونگهداری مترو گلشهر به هشتگرد یک ماه از مابقی نواحی ریلی کشور عقب‌تر است. بنابراین درخواست پرداخت مطالبات معوقه خود را برای تامین مخارج مربوط به شروع سال تحصیلی فرزندان خود را داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز