خبرگزاری کار ایران

نماینده جامعه کارگزاران مخابرات روستایی:

چرا حقوق‌ها نصفه نیمه واریز شد؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۶۰۴

جمال ملا گفت: بعد از یک هفته تاخیر حقوق مرداد کارگزاران مخابرات روستایی کشور نصفه واریز شد.

جمال ملا (نماینده جامعه کارگزاران مخابرات روستایی کشور) در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: پس از گذشت بیش از یک هفته از مرداد ماه، در حالیکه باید حقوق کارگزاران مخابرات روستایی به موقع و آخر ماه پرداخت می‌شد، شرکت مخابرات ایران، امروز ظهر (هشتم شهریور) فقط نصف حقوق مرداد ماه را واریز کرد.

به گفته وی، این اقدام شرکت مخابرات سختی‌هایی برای کارگزاران مخابرات روستایی به وجود می‌آورد؛ بدون هیچ توضیحی نصف حقوق ماه قبل را با یک هفته تاخیر پرداخت کرده‌اند. و حال سوال اینجاست که آیا با حقوق ۳ الی ۴ میلیون تومانی می‌شود یک زندگی را اداره کرد؛ مگر حقوق کارگزاران چقدر هست که آنهم نصفه و نیمه واریز شود؟

این فعال صنفی اضافه می‌کند: مدیران شرکت مخابرات خود را جای کارگزاران بگذارند تا ببینیم آیا می‌توانند با این حقوق ناچیز و حداقلی زندگی خود را اداره بکنند؟

ملا تاکید می‌کند: این اقدام شرکت مخابرات باعث‌ افت انگیزه کاری خواهد شد و بهره‌وری شرکت را تا حدود زیادی کاهش می‌دهد؛ بنابراین انتظار داریم پرداخت‌ها به موقع و کافی باشد تا کارگزاران مخابرات روستایی بتوانند با قدرت و انگیزه به خدمت‌رسانی ادامه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز