خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

دولت و مجلس پیگیرِ موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران مخابرات هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۵۷۳

یک نماینده مجلس گفت: اینکه چرا شرکت مخابرات در تبدیل وضعیتِ ایثارگران کوتاهی می‌کند موضوعی است که وزیر ارتباطات هم روی آن تأکید داشتند و به مخابرات فرصت دادند که به زودی مشکل تبدیل وضعیتِ ایثارگران مخابرات را حل کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدتهاست نیروهای مخابرات، از بازنشسته گرفته تا ایثارگران و نیروهای پیمانکاری و قراردادی به عملکرد شرکت مخابرات معترض هستند. در همین راستا هفته‌ی گذشته عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات، با حضور در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به سوالات نمایندگان در خصوص مشکلات به وجود آمده پاسخ داد.

محمدحسن آصفری (نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی) در تشریح جزئیات این جلسه به ایلنا می‌گوید: وزیر ارتباطات به همراه مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره مخابرات به کمیسیون آمدند و به سوالات پاسخ دادند که البته نمایندگان قانع نشدند و برای حل مشکل به مخابرات و وزیر ارتباطات فرصت دادند. 

وی افزود: وزیر ارتباطات از اقدامات مخابرات گلایه داشتند؛ اینکه چرا شرکت مخابرات در تبدیل وضعیتِ ایثارگران کوتاهی می‌کند موضوعی است که وزیر ارتباطات هم روی آن تأکید داشتند و به مخابرات فرصت دادند که به زودی مشکل تبدیل وضعیتِ ایثارگران مخابرات را حل کند. این موضوع از طریق مجلس و دولت توأمان پیگیری می‌شود. 

آصفری گفت: مجلس طرحی در دستور کار خود دارد که طبق این طرح اگر مخابرات به وظایف خود عمل نکند، هزینه‌ی عمل نکردن به این وظایف را می‌پردازد. 

این نماینده مجلس در توضیح بیشتر طرح مجلس گفت: بخشی از کمک‌ها از طریق وزارت ارتباطات به مخابرات انجام می‌شود و اگر مخابرات به وظایفِ خود عمل نکند این کمکهای مالی کاهش پیدا می‌کند که البته وزیر ارتباطات با تأکید بر پیگیریِ موضوع گفتند چنانچه مخابرات به وظایف خود عمل نکند، اقدامات لازم را در خصوص آن‌ها انجام خواهد داد. 

آصفری در خصوص مشکلات دیگر نیروهای مخابرات گفت: در خصوص نیروهای مخابرات در استانهای مختلف ازجمله نیروهای مخابرات خوزستان و اراک هم صحبتهایی شد و برای حل مشکل آن‌ها به مخابرات فرصت داده شد. 

وی به مشکل بازنشستگان مخابرات نیز اشاره کرد و گفت: در این جلسه همچنین از مخابرات خواستیم تا به اعتراضات بازنشستگان رسیدگی کند و مطالبات آن‌ها را پرداخت کند. 

آصفری تصریح کرد: به نظر من مخابرات از رأفت دولت سوءاستفاده می‌کند و از طرفی اینکه مخابرات به بهانه‌ی ضررده بودن، از انجام وظایف خود کوتاهی کند، قابل قبول نیست. 

این نماینده مجلس بیان کرد: مخابرات به دنبال افزایش درآمد خود است و اگر این شرکت به وظایف خود در قبال نیروها عمل نکند وزیر ارتباطات نیز با افزایش درآمدهای مخابرات مخالفت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز