خبرگزاری کار ایران

مهلت بیست روزه مجلس به وزیر ارتباطات برای تعیین تکلیفِ وضعیتِ ۷۰ پرسنل مخابرات خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۸۱۴

روزدوشنبه ۳۱ مرداد، عیسی زارع‌پور (وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات) به همراه دو نفر از اعضای هیأت مدیره شرکت مخابرات با حضور در کمیسیون اجتماعی مجلس مکلف به پاسخ در خصوص این ۷۰ نفر و همچنین تأخیر در تبدیل وضعیتِ ایثارگران و معیشت بازنشستگان مخابرات شد.

 نیروهای مخابرات خوزستان در تماس با خبرنگار ایلنا، از ادامه‌ی بلاتکلیفیِ خود خبر دادند. این نیروها که دو دوره بدون قرارداد به کار خود ادامه داده بودند، با استناد به تبصره ۲ ماده ۷ قانون کار برای تبدیل قرارداد خود از موقت به دائم، شکایت تنظیم کردند و به نفع خود رأی گرفتند. مطابق رأیی که توسط هیأت‌های تشخیص و حل اختلاف صادر شده است؛ این کارگران نیروهای دائم مخابرات به حساب می‌آیند و باید به کار خود برگردند. 

با وجود چنین رأیی و همچنین حکم دادگاه برای اجرای این رأی، نیروهای مخابرات نزدیک به یک سال است که بلاتکلیف هستند. 

گفتنی است؛ روز دوشنبه ۳۱ مرداد، عیسی زارع‌پور (وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات) به همراه دو نفر از اعضای هیأت مدیره شرکت مخابرات با حضور در کمیسیون اجتماعی مجلس مکلف به پاسخ در خصوص این ۷۰ نفر و همچنین تأخیر در تبدیل وضعیتِ ایثارگران و معیشت بازنشستگان مخابرات شد. 

سیدکریم حسینی در این جلسه ضمن اشاره به مشکلات ۷۰نفر از نیروهای مخابرات از وزیر ارتباطات سوال کرد که علت‌ عدم تمدید قرارداد بیش از ۷۰ نفر از کارکنان شرکت مخابرات استان خوزستان و عدم پرداخت حقوق آنان چیست؟ وی همچنین مهلت بیست روزه‌ای برای وزیر ارتباطات تعیین کرد که موضوع این نیروها را تعیین تکلیف کند. 

نیروهای مخابرات خوزستان می‌گویند: از وزیر ارتباطات و نمایندگان مجلس درخواست می‌کنیم به طور جدی به مسائل ما رسیدگی کنند. حدود یک سال است که بیکاریم و در این وضعیتِ گرانی و تورم با مشکلات بسیاری مواجه هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز