خبرگزاری کار ایران

معرفی هیئت مدیره کانون سراسری انجمن‌های صنفی مراکز مشاوره شغلی و کاریابی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۶۹۲

در جریان انتخابات مجمع عمومی کانون سراسری انجمن‌های صنفی مراکز مشاوره شغلی و کاریابی‌های کشور، اعضای هیات مدیره و بازرسان این انجمن انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انتخابات هیات مدیره و بازرسان کانون سراسری انجمن‌های صنفی مراکز مشاوره شغلی و کاریابی‌های کشور با حضور اعضای این تشکل صنفی و با نظارت مدیرکل سازمان‌های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین دبیرکل کانون عالی کارفرمایی کشور برگزار و نتایج رای‌گیری مشخص شد.

در این انتخابات از میان نامزدان حاضر؛ لیلا دانشمندی از استان تهران با ۴۴ رای، بابک هاشمی‌پور از آذربایجان شرقی با ۴۲ رای، غلامرضا دهقان از استان گیلان با ۴۲ رای، سید رجبعلی خلیلی از استان مازندران با ۳۱ رای، امیر علی بهرامی از استان البرز با ۲۷ رای، خالد میرکی از استان کردستان با ۲۵ رای، محسن مرادی از استان قزوین با ۱۵ رای، مریم ظاهری از استان اصفهان با ۱۲ رای، سید داوود میرباقری صادقی از استان گلستان با ۱۰ رای و امیر حسین محمدپور از استان هرمزگان با ۹ رأی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره انتخاب شدند.

همچنین براساس نتایج این انتخابات، محمد بیگدلی از استان تهران و احسان سرگزی از استان مازندران به عنوان بازرسان هیئت مدیره کانون برگزیده شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز