خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد کرمانشاه خبر داد؛

پلمب ۲ نازل عرضه سوخت مایع در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۰۲۵

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از پلمب ۲ نازل عرضه سوخت مایع در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مهدی حسین پور  اظهار کرد: ۲ نازل عرضه سوخت مایع بنزین به علت عدم کارکرد صحیح توسط بازرسان اداره کل استاندارد استان کرمانشاه پلمب شد.

وی افزود: در راستای اجرای تکالیف سازمانی طی بازدیدهای انجام شده توسط بازرسان اداره کل استاندارد ۲ نازل جایگاه سوخت به دلیل عدم انطباق و وجود نقص، پلمب و از سرویس عملیات خارج شد تا پس از رفع نقص و اصلاح مجدداً مورد آزمون قرار گرفته و در صورت استاندارد بودن مجاز به عرضه فرآورده خواهد بود و برچسب گذاری خواهد شد.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه با تاکید بر توجه شهروندان به برچسب‌های الصاقی روی نازل‌ها، تصریح کرد: در صورت تأیید صحت عملکرد نازل برچسبی توسط بازرسان استاندارد به عنوان تاییدیه نازل بر روی نازل نصب می‌شود.

حسین پور بیان کرد: شهروندان می‌توانند گزارش تخلفات عرضه کالاهای بی کیفیت را از طریق سامانه شکایات ۱۵۱۷ در طول شبانه روز و تلفن چهار رقمی ۴۵۱۷ استاندارد اطلاع رسانی کنند.

وی از مردم خواست با ارسال کد ۱۰ رقمی ذیل نشان استاندارد درج شده بر روی کالاها به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به صورت رایگان از اصالت کالای مورد نظر نیز اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز