خبرگزاری کار ایران

ادامه معوقات مزدی کارگران کارخانه کمباین‌سازی تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۸۲۱

تعدادی از کارگران کارخانه کمباین‌سازی سهندتبریز، دست‌کم چهار ماه معوقات مزدی پرداخت نشده؛ دارند.

جمعی از کارگران کارخانه «کمباین‌سازی سهندتبریز» در تماس با خبرنگار ایلنا، از مطالبات مزدی پرداخت نشده خود خبر دادند.

به گفته این کارگران، علیرغم اینکه از آغاز سال ۱۴۰۱ چهار ماه گذشته است و وارد پنجمین ماه شده‌ایم فقط یک ماه حقوق به حساب کارگران واریز شده است.

این کارگران که در شرکت کمباین‌سازی به صورت قراردادی مشغول به کار هستند، از این دیرکرد ناراضی هستند و می‌گویند: دو ماه پیش کارفرما دستمزد فروردین ماه را با دو ماه تاخیر به حساب کارگران واریز کرد و وعده پرداخت یک ماه دیگر از مطالبات کارگران را داد که هنوز عملی نشده است.

به نقل از کارگران این واحد گفته می‌شود بخش خصوصی که هم اکنون در این واحد مشغول فعالیت است برخلاف وعدهای داده شده حین واگذاری تقریبا تولید کمباین را متوقف کرده و برنامه‌ای برای ادامه فعالیت آن ندارد بنابراین ۵۵ کارگری که در این واحد قدیمی سال‌ها مشغول کارند، با مشکل بلاتکلیفی روبرو شده و خبری از پرداخت مطالبات مزدی آن‌ها نیست.

در ادامه تعدادی از کارگران این کارخانه درباره وضعیت تولیدات آن  گفتند: وضعیت تولید در این کارخانه به دلیل برخی مشکلات همچنان خوب نیست و در واقع تولیدی انجام نمی‌شود.

آن‌ها اظهار داشتند: کارگران در واکنش به وضعیت کارخانه و پرداخت نشدن معوقات حقوقی‌شان بارها به نهادهای مختلف دولتی در شهرستان و استان مراجعه کرده و مذاکراتی با برخی مسئولان داشته‌اند اما وعده‌های مسئولان تا امروز نتیجه‌ای برای کارگران دربرنداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز