خبرگزاری کار ایران

در نشستی مطرح شد؛

عضویت در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و عشایر عامل افزایش امید به زندگی و کاهش مهاجرت به شهر

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۴۵۹

در نشست ستاد راهبردی صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر، از دهیاران برگزیده با اهداء لوح تقدیر، قدردانی بعمل آمد.

به گزارش ایلنا، ستاد راهبردی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در شهرستان آباده از توابع استان فارس با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد.

روستاییان و عشایر استان فارس، جلسه ستاد راهبردی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر شهرستان آباده، با حضور میثم خداداد، فرماندار این شهرستان، حسن کمالی، مدیر صندوق در استان فارس، بخشداران، دهیاران و شورای اسلامی شهرستان، در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه، خداداد، فرماندار شهرستان آباده گفت: روی آوری روستاییان و تشویق آنان به عضویت در بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، منجر به توسعه روستاها شده و در نتیجه موجب حفظ کرامت انسانی و افزایش امید به زندگی و کاهش مهاجرت می‌گردد.

وی فرهنگ‌سازی درخصوص بیمه در مناطق روستایی را از مسائل ضروری بر شمرد و از کلیه دهیاران و شوراها خواست نهایت همکاری را با این صندوق داشته باشند.

در ادامه، حسن کمالی، مدیر صندوق در استان فارس اظهار داست: کشاورزان، روستاییان و عشایر، به دلیل مشغله کاری که دارند، از اطلاعات کافی درخصوص خدمات این صندوق مطلع نیستند که این مهم باید از طریق دهیاران و شوراها بعنوان سفیران صندوق به اطلاع جامعه هدف برسند.

وی با اشاره به اینکه آمار بیمه شدگان در شهرستان آباده با توجه به پتانسیل موجود باید روند بهتری داشته باشد، تصریح کرد: توسعه هر فعالیتی، مستلزم توسعه فرهنگی است. مزایای این صندوق و خدمات آن در مقایسه با سایر صندوق‌ها بسیار با صرفه‌تر و مناسب‌تر است و قطعاً اطلاع‌رسانی کافی موجب روی آوری بیشتر مشمولین شهرستان خواهد شد.

در پایان این جلسه، از دهیاران برگزیده با اهداء لوح تقدیر، قدردانی به عمل آمد و احکام مستمری دو تن از بازنشستگان صندوق نیز اعطاء شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز