خبرگزاری کار ایران

نشست مشترک مدیران صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و کمیته امداد:

شرایط دریافت همزمان حقوق مستمری صندوق بیمه کشاورزان و روستائیان و مستمری کمیته امداد امام خمینی فراهم است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۱۸۷

حسین سلاسل (مدیر صندوق استان خوزستان) با جمال شیبه (مدیرکل کمیته امداد استان) پیرامون مشکلات بیمه‌شدگان تحت پوشش دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان خوزستان با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان، پیرامون رفع مسائل و مشکلات بیمه‌شدگان صندوق گفتگو کردند. 

حسین سلاسل (مدیر صندوق استان خوزستان) با جمال شیبه (مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان خوزستان) پیرامون مسائل و مشکلات بیمه‌شدگان تحت پوشش این صندوق در محل اداره کل کمیته امداد استان دیدار و گفتگو کرد. 

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان خوزستان، در این دیدار ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، با اشاره به اقدام تحولی جذب یک میلیون بیمه شده جدید در کشور با عنوان «قرارگاه کرامت» و سهمیه ۲۵ هزار نفری استان خوزستان، بیان داشت: این صندوق بر اساس اصل ۲۹ قانون اساسی و در راستای تحقق عدالت اجتماعی و برخورداری اقشار محروم از بیمه اجتماعی تشکیل شده و هدف آن حفظ عزت و کرامت جامعه زحمتکش کشاورزان، روستائیان و عشایر است. 

حسین سلاسل افزود: بسیاری از بیمه شدگان صندوق، تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که در زمان سالمندی و یا در صورت بروز حادثه، از مستمری بازنشستگی و ازکارافتادگی برخوردار خواهند شد. 

سلاسل ادامه داد: شرایط سنی برای عضویت افراد، ۱۸ تا ۵۰ سال است و حداکثر حق بیمه ماهانه در سال جاری ۱۳۳ هزار تومان و مستمری پرداختی حدود ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان نیز در ادامه اینگونه بیان کرد: خوشبختانه در سال جاری، بخشنامه‌ای صادر شده است مبنی بر اینکه چنانچه حقوق دریافتی افراد نزد صندوق بیمه اجتماعی کشاوزان، روستائیان و عشایر، کمتر از مستمری کمیته امداد باشد، می‌توانند همزمان هر دو حقوق را دریافت نمایند. 

جمال شیبه افزود: خدمات صندوق، ارزشمند و حق بیمه نیز بسیار مناسب است که با اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه هدف، افراد بیشتری می‌توانند از این خدمات مهم بهره‌مند شوند. وی در ادامه اظهار کرد: در سال جاری، حداکثر پرداختی مستمری کمیته امداد به خانواده‌های ۵ نفره، حدود ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز