خبرگزاری کار ایران

درخواست کارگران شهرداری اندیمشک از مسئولان برای وصول یکسال حقوق معوقه

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۱۸۸

کارگران شهرداری اندیمشک در ادامه بی‌توجهی مسئولان شهری به پرداخت مطالبات خود، از مسئولان کشوری درخواست کردند به وضعیت حقوق عقب‌افتاده آنها رسیدگی شود.

تعدادی از کارگران شهرداری اندیمشک در استان خوزستان در تماس با خبرنگار ایلنا، گفتند: در ادامه بی‌توجهی مسئولان شهری به پرداخت مطالبات حدود ۷۰۰ کارگر، از مسئولان کشوری درخواست داریم به وضعیت ۱۲ ماه مطالبات معوقه ما رسیدگی کنند.

یکی از کارگران با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان شهرستانی و استانی در واکنش به شرایط سخت زندگی کارگران شهرداری اندیمشک در نتیجه‌ عدم دریافت یک سال حقوق، گفت: از مسئولان کشوری بویژه وزارت کار و سازمان شهرداری‌ها می‌خواهیم به روند پرداخت حقوق کارگران شاغل در شهرداری اندیمشک رسیدگی کنند.

وی با تاکید بر ضرورت پیگیری مشکلات و مطالبات کارگران در این روزها که با افزایش قیمت اجناس مصرفی و غیرمصرفی روبرو هستیم، در تشریح مطالبات خود و همکارانش ادامه داد: ۱۲ماه حقوق (با احتساب مردادماه سال جاری) از شهرداری طلبکاریم. آخرین حقوقی که به کارگران داده شده مربوط به مرداد ماه سال گذشته (۱۴۰۰) است که در تاریخ دهم تیر ماه به حساب کارگران واریز شد.

او گفت: شرایط زندگی کارگران شهرداری اندیمشک به دلیل‌ عدم پرداخت حقوق اسفبار است و جا دارد مسئولان وزارت کار و سازمان شهرداری‌های کشور؛ نمایندگان و بازرسان خود را روانه شهرداری اندیمشک کنند.

این کارگر با بیان اینکه باید مشخص شود چه زمانی معوقات مزدی کارگران پرداخت می‌شود، گفت: شهرداری اندیمشک تقریبا هرچند ماه یکبار، یک ماه حقوق که آنهم مربوط به حقوق و دستمزد حداقلی سال ۱۴۰۰ می‌شود را به حساب کارگران واریز می‌کند.

طبق اظهارات یکی دیگر از کارگران؛ کارگران این مجموعه در فصل گرما و سرما برای رفاه مردم و زیباسازی فضای شهر اندیمشک بدون هیچگونه تعطیلی و ایجاد وقفه در کارشان تلاش می‌کنند و همواره دغدغه قرارداد، حقوق، عیدی و امنیت شغلی دارند.

انتهای پیام/
سید عیسی موسوی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز