خبرگزاری کار ایران

اعتصاب و اعتراضات کارگران پست و حمل و نقل تایوان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۰۸۷

تأخیر در خدمات تحویل کالا به احتمال زیاد برای مدت زمان یک هفته از نتایج احتمالی اعتصاب کارگران در پست و حمل و نقل است.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از خبرگزاری کرایسز جنوب شرق آسیا، در تایوان کارگران حمل و نقل و پست اتحادیه از امروز سه‌شنبه چهاردهم تیر (۵ ژوئیه) اعتصاب نامحدود در سراسر این جزیره برگزار می‌کنند. 

کارگران حمل و نقل اتحادیه از تاریخ ۵ ژوئیه در سرتاسر تایوان اعتصاب نامحدودی برگزار می‌کنند تا به خواسته‌های مزدی و قراردادی باقی مانده خود در سال‌های اخیر برسند. علاوه بر کارگران حوزه حمل و نقل باری داخلی تایوان، اعضای اتحادیه کارگران تایوان Chunghwa Express این اقدام را برای افزایش دستمزدها و اصلاح قراردادهای خود آغاز کردند. شرکت تحویل و پست دولتی تایوان از سازمانده‌های اصلی این اعتراضات است و زیرمجموعه‌ای از شرکت دولتی Chunghwa Post یا همان شرکت پست و تلفن تایوان محسوب می‌شود. این شرکت همچنین در ارائه اسناد برای بانک‌ها و موسسات مالی محلی تخصص دارد. 

تأخیر در خدمات تحویل به احتمال زیاد برای مدت زمان یک هفته از نتایج احتمالی اعتصاب کارگران در این حوزه است. اختلالات طولانی مدت ممکن است پس از پایان اعتصاب ادامه یابد زیرا ارائه دهندگان خدمات برای رفع مشکلات عقب مانده خود تلاش نمی‌کنند. 

امکان اعتراضات خیابانی گسترده در طول اعتصاب وجود دارد و تظاهرکنندگان ممکن است در نزدیکی مراکز توزیع، دفاتر شرکت و ساختمان‌های دولتی تجمع کنند. گزارش‌ها حاکی از آن است که کارگران دیروز (۴ ژوئیه) در خارج از وزارت حمل و نقل و ارتباطات در تایپه در مرکز تایوان تجمع کردند. در حالی که اعتراضات احتمالاً در مقیاس کوچک خواهد بود و به شدت مخرب نخواهد بود، تاخیرهای رفت و آمد محلی جزئی در ترافیک قابل پیش‌بینی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز