خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

از ۳۳۵۱۳ اشتغال انتظاری استان ۴۲۳۰ نفر شغل تحقق یافت

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۳۸۱

فرزاد پیشکاری گفت: اعتبارات تخصیصی مشاغل خانگی در شهرستان بیجار را ۲ میلیارد و ۲۴۴ میلیون تومان است.

به گزارش ایلنا،  سومین نشست کارگروه اشتغال استان کردستان در شهرستان بیجار در محل مجتمع فرهنگی، هنری نور این شهرستان برگزار شد.

فرزاد پیشکاری (مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان) در این نشست که با حضور استاندار کردستان و نماینده بیجار و حسن آباد یاسوکند در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته برای ایجاد اشتغال پایدار روستایی از ابتدای اجرای این طرح در استان، گفت: بر اساس گزارش سامانه کارا، ۶۱۴۸ طرح به مبلغ ۵۷۵ میلیارد تومان با اشتغالزایی ۱۱۱۷۹ نفر به بانک های عامل ارسال شده که تاکنون ۵۵۴۸ طرح به مبلغ ۴۲۲ میلیارد تومان و با اشتغالزایی ۹۰۰۸ نفر به متقاضیان پرداخت شده است.

دبیر کارگروه اشتغال استان همچنین طرح های تسهیلات پایدار روستایی ارسال شده به بانک های عامل در شهرستان بیجار را ۳۷۲ طرح به مبلغ ۴۱ میلیارد  تومان و با اشتغالزایی ۵۱۷ نفر خواند و اظهار داشت: تاکنون ۳۳۷ طرح به مبلغ ۲۹ میلیارد تومان با اشتغال ۴۲۸ نفر در شهرستان بیجار به متقاضیان پرداخت شده است.

پیشکاری همچنین اعتبارات تخصیصی مشاغل خانگی ارسال شده به بانک های عامل کل استان را ۱۸۰۴ طرح به مبلغ ۴۴ میلیارد بیان کرد و گفت: تاکنون ۱۴۷۰ طرح مشاغل خانگی به مبلغ ۳۴ میلیارد تومان در استان پرداخت شده است.

وی اعتبارات تخصیصی مشاغل خانگی در شهرستان بیجار را ۲ میلیارد و ۲۴۴ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: تاکنون ۱۱۹ طرح به مبلغ ۲ میلیارد و ۳۱۲ میلیون تومان به بانک های عامل ارسال شده که بر این اساس ۱۱۶ طرح به مبلغ ۲ میلیارد تومان از طرح های معرفی شده به بانک های عامل، پرداخت شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در خصوص اشتغال ثبت شده در سامانه رصد بر اساس خود اظهاری ظرفیت اشتغال دستگاه‌های اجرایی سال ۱۴۰۱ در کل استان ۴۲۸۹۹ تعهد اشتغال خواند و اظهار داشت: انتظار استان در خصوص اشتغال ایجادی، ۳۳۵۱۳ نفر در سالجاری بوده که تاکنون اشتغال ۴۲۳۰ نفر با ده درصد تحقق، ثبت در سامانه شده است.

پیشکاری گفت: میزان اشتغال تعهد شده برای سال ۱۴۰۱ شهرستان بیجار بر اساس جمع بندی دستگاه های اجرایی ۳۴۱۹ نفر بوده که تاکنون ۴۷۳ نفر و با ۱۴ درصد تحقق، ثبت در سامانه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز