خبرگزاری کار ایران

انتقاد کارگران شهرداری بندرعباس از عدم واریز حقوق اسفند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۴۶۶

کارگران شهرداری بندرعباس ازعدم واریز حقوق اسفند خود انتقاد کردند.

تعدادی از کارگران شهرداری بندر عباس در تماس با خبرنگار ایلنا، از عدم واریز حقوق اسفند خود انتقاد کردند. از قرارمعلوم، تا این لحظه (۲۴ فروردین ماه) هنوز حقوق اسفند کارگران شهرداری بندرعباس پرداخت نشده است.

یکی از کارگران شهرداری بندرعباس که در بخش خدمات مشغول کار است؛ با انتقاد از این تاخیر گفت: تمام منبع درآمد خانواده ما این حقوق ناچیز وحداقلی است؛ با این حال، ایام نوروز را به سختی گذراندیم.

او افزود: شهردار چند روز پیش وعده کرده به محض تامین منابع مالی مالیات بر ارزش افزوده طلب کارگران را می‌پردازد اما هنوز پرداخت صورت نگرفته و برنامه‌های ما به هم ریخته است.

این کارگر با بیان اینکه حقوق دی وبهمن ماه خود را با با کسری ۶۰۰ هزار تا ۱ میلیون تومانی دریافت کرده‌ایم، گفت: به نظر می‌رسد آنچه کسر شده بود بابت جمعه کاری و حق اولاد بود که از فیش حقوقی هم حذف شده است.

وی به نیابت از همکاران خود گفت: خواسته ما این است تا شهردار در مقام کارفرمای اصلی چاره‌ای برای تامین منابع مالی پایدار و پرداخت دستمزد نیروی کار بیندیشد. اگر قرار است مشکلات به همان صورت قبل استمرار داشته باشد، کارگران امنیت معیشتی خود را از دست می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز