خبرگزاری کار ایران

تاخیر مطالبات مزدی کارگران در پروژه راهسازی کوار به فیروز آباد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۲۳۳

مطالبات مزدی کارگران پروژه راهسازی باند دوم محور کوار به فیروز آباد در استان فارس حدود۵ تا ۶ ماه به تاخیر افتاده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران پیمانی شاغل در پروژه راهسازی باند دوم محور کوار به فیروز آباد ۵ تا ۶ ماه مطالبات مزدی پرداخت نشده، دارند.

از قرار معلوم این کارگران که در پیگیری مطالبات خود پیش از این  به اداره کار شهرستان فیروزآباد استان فارس مراجعه کرده‌اند، هنوز معوقات خود را دریافت نکرده‌اند.

گفته می‌شود کارگران این پروژه عمرانی که از شهرها و روستاهای همجوار در پروژه ساخت جاده دو بانده محور کوار به فیروز آباد مشغول کارند، به دلیل مطالبات معوقه با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند.

به ادعای یکی از کارگران؛ کارگران این پروژه عمرانی از طریق یک شرکت پیمانکاری در پروژه راهسازی جاده کوار به فیروزآباد مشغول کار هستند.

وی در ادامه گفت: اجرای این پروژه عمرانی با سرمایه دولت از دی ماه ۱۳۸۶ شروع به کار کرده است اما از بهمن ماه سال جاری متوقف شده است. ما خواستار آن هستیم که مسئولان از مشکلات کارگران این پروژه راهسازی باخبر شوند.

زینلی (پیمانکار و مجری پروژه راهسازی باند دوم محور کوار به فیروز آباد)، مطالبات مزدی شش ماهه کارگران را تایید کرده و با بیان اینکه در انتظار تامین اعتبار هستیم، گفته است: از آنجا که کارفرما، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور- اداره کل ساخت و توسعه راه‌های منطقه جنوب کشور است، بودجه‌ای برای ادامه پروژه اختصاص نداده و ما مجبور شدیم شرکت را تعطیل کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز