خبرگزاری کار ایران

فعالیت دوباره کارخانه «کمپوست یزد» بعد از ده سال از سر گرفته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۰۰۵

واحد تولیدی «کمپوست» یزد، که به دلیل مشکلات مالی و دانش فنی از حدود ده سال پیش تعطیل اعلام شده بود، با پیگیری مسئولان استانی به زودی آغاز به کارمی کند.

 به گزارش ایلنا، واحد تولیدی کمپوست یزد که از ده سال پیش به دلیل مشکلات مالی و نداشتن دانش فنی آغاز بکار آن به تعویق افتاده و تعطیل شده بود به زودی با تغییر پیمانکار و تجهیز اعتبار فعالیت خود را آغاز می‌کند.

برخی منابع کارگری در یزد گفتند: مشکلات ساختاری و فنی، راه‌اندازی این کارخانه را با چالش مواجه کرده بود، اما امروز شاهد ورود بخش خصوصی به صورت فنی و تخصصی برای راه‌اندازی کارخانه کمپوست هستیم.

او با بیان اینکه پیمانکارانی که در سال‌های گذشته برای راه‌اندازی خط کمپوست با شهرداری یزد همکاری کردند، سرمایه‌گذار و مشارکت‌کننده نبودند، از این رو کارخانه تا به امروز به بهره‌برداری نرسیده است، در ادامه افزودند: اخیرا با پیگیری مسئولان استانی و تامین بخش زیادی از منابع مالی کارخانه از سوی سرمایه‌گذار، خطوط تولیدی کارخانه راه اندازی می‌شود.

منابع کارگری با بیان اینکه مزایای راه‌اندازی این کارخانه، ایجاد خط پردازش کامل برای جداسازی فلزات، پلاستیک، کاغذ، مقوا، شیشه و سایر مواد قابل بازیافت است، در خاتمه افزوند: قرار است به مرور با رونق گرفتن فعالیت این واحد تولیدی کارگران زیادی برای اشتغال جذب این کارخانه شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز