خبرگزاری کار ایران

بی‌نتیجه ماندن جلسه کارگران بازنشسته هفت تپه با مدیریت اداری / به هیات تشخیص شکایت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۱۹۵

کارگران بازنشسته شرکت نیشکر هفت تپه از بی‌نتیجه ماندن جلسه بررسی مشکلات خود با مدیریت امور اداری خبر دادند و تاکید کردند که همچنان کارفرما به پرداخت مابقی مطالبات بازنشستگی‌شان بدون در نظر گرفتن اسناد قانونی آن‌ها بی‌توجه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران بازنشسته نی شکر هفت تپه که امروز شنبه (۳۰ بهمن ماه) در ساختمان اداری شرکت کشت وصنعت هفت تپه با مدیریت امور اداری جلسه داشتند، اعلام کردند که این جلسه باز هم بدون نتیجه پایان یافت.

این بازنشستگان کارگری سال ۹۹ و ۱۴۰۰ مجتمع نیشکر هفت تپه که از ابتدای سال جاری پیگیر وصول مابقی مطالبات بازنشستگی خود بر اساس ماده ۳۴ و ۳۵ قانون کار و رای شماره ۳۳۲۸ دیوان عدالت اداری برای دریافت مابقی سنوات و مرخصی ذخیره خودهستند، بعد از بی‌نتیجه باقی مانده جلسه امروز خود اعلام کردند ناچاریم موضوع مطالباتمان را از طریق قانونی در هیات تشخیص اداره کار دنبال کنیم.

آن‌ها پس از درخواست‌های متعدد از اعضای شورای تامین و مدیریت جدید شرکت طرح توسعه نیشکر خوزستان، نمایندگان مجلس و مدیرکل کاراستان و همچنین چانه زنی‌های پی در پی با مدیران شرکت نیشکر انتظار داشتند که امروز خواسته‌هایشان بعد از یکسال اجرایی شود اما به گفته یکی از این بازنشستگان، مدیریت اداری همچنان بر اساس دریافت مستندات قانونی دربرابر پرداخت مطالبات بازنشستگی آن‌ها مقاومت می‌کنند، به همین دلیل همکاران خواستار ترک جلسه شدند تا با مراجعه به اداره کار و طرح شکایت در هیات تشخیص از طریق قانونی اقامه دعوی کنند.

کارگران بازنشسته نیشکر هفت تپه تاکید کردند: پس از چندین ماه پیگیری و چانه زنی امروز وقتی پیگیر وضعیت مطالبات خود از مدیریت اداری مجتمع شدیم همان نامه پیشین اداره کل کار استان خوزستان که برای سومین بار خطاب به مدیریت شرکت طرح توسعه نیشکر نوشته وابلاغ شده بود با کمی تغییرات جزئی دوباره به ما بازنشستگان بازگردانده شد که باعث ناامیدی ما شد.

آن‌ها در پایان با بیان اینکه به هیچ وجه از حقوق صنفی وقانونی خود کوتاه نخواهیم آمد، اظهار داشتند: خواسته ما دریافت مابقی مطالبات بازنشستگی است چراکه یکسال از زمان بازنشستگی‌مان می‌گذرد و هنوز بر سر دریافت مابقی سنوات و مرخص ذخیره خود با مدیریت جدید هفت تپه به توافق نرسیده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز