خبرگزاری کار ایران

واکنش تامین اجتماعی به شکایت‌ها در دیوان عدالت اداری

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۰۵۳

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ، گفت: بنا داریم با به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها تعداد پرونده‌های جریانی را در اجرای احکام به حداقل برسانیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل غرب تهرا ن بزرگ، سعید حسینی در دیدار با سید کاظم موسوی، معاون قضایی دیوان عدالت اداری در امور کار و تامین اجتماعی گفت: ادارات کل تامین اجتماعی شرق و غرب تهران بزرگ یکی از بزرگترین و تاثیر گزارترین ادارت کل تامین اجتماعی در کل کشور می‌باشند که نزدیک به یک چهارم منابع و مصارف سازمان را به خود اختصاص داده‌اند.

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ تعامل و همکاری با همه مراجع تصمیم گیر را یکی از اهداف این اداره کل در توسعه سازمانی و رضایتنمدی مخاطبین دانست و تاکید کرد: تعامل و همکاری با همه مراجع ذی صلاح از جمله دیوان عدالت اداری همواره مورد توجه این اداره کل بوده و در تحقق رضایتمندی مراجعین و همکاری هرچه بیشتر یا دیوان عدالت اداری از هیچ کوششی دریغ نخواهیم نمود.

وی رسیدگی به شکایات مخاطبین سازمان تامین اجتماعی را در حداقل زمان یکی از راهبردهای مهم اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران دانست و تاکید کرد: آرای دیوان عدالت اداری برای اداره کل غرب تهران از اهمیت خاصی برخوردار است خوشبختانه در حال حاضر پرونده‌های جریانی این اداره کل در شعب اجرای احکام دیوان با کاهش روبرو است و بنا داریم با به کارگیری همه ظرفیت‌ها تعداد پرونده‌های جریانی را در اجرای احکام به حداقل برسانیم. 

سیدکاظم موسوی معاون قضایی دیوان در امور کار و تامین اجتماعی توسعه همکاری تامین اجتماعی مراجع تصمیم گیر را در به حداقل رساندن مشکلات مردم بسیار موثر دانست و گفت: تامین اجتماعی یکی از مردمی‌ترین نهاد‌ها با اتکا به بیمه شدگان؛ نقش مهمی در بر طرف نمودن دغدغه‌های کار فرمایان و کارگران دارد.

معاون قضایی دیوان عدالت ادرای در امور کار و تامین اجتماعی فعالیت ادارت حقوق را در سازمان تامین اجتماعی بسیار حساس توصیف کرد و گفت: مدیران بیمه‌ای از اینکه به کاهش مراجعات توجه دارند قابل تقدیر است و مسائل حقوقی مخاطبین سازمان بیش از گذشته باید مورد واکاوی قرار گیرد چرا که نقش تعیین کننده‌ای در ارتقای رضایتمندی شهروندان دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز