خبرگزاری کار ایران

آموزشیاران پذیرفته‌شده‌ی نهضت سوادآموزی: هنوز حکم استخدامی‌مان نیامده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۹۱۱

نیروهای پذیرفته شده‌ی نهضت سوادآموزی با ابراز نگرانی از بلاتکلیفیِ خود می‌گویند: تا امروز تمام مراحل را با استرس پشت سر گذاشته‌ایم. درحالیکه بسیاری از همکارانِ باسابقه‌‎ی ما نتوانستند از سد آزمون بگذرند ما هفت خان رستم را رد کردیم اما هنوز حکم استخدامیِ ما نیامده است.

جمعی از آموزشیاران نهضت سوادآموزی در تماس با خبرنگار ایلنا، از بلاتکلیفی وضعیت شغلی خود خبر دادند. 

این نیروها می‌گویند: آزمون استخدامی در مرداد برگزار شده و پذیرفته‌شدگان، کلاس‌های خود در دانشگاه فرهنگیان را از شهریور ماه شروع کردند و در اوایل آذر آخرین آزمون جامع را با موفقیت پشت سر گذاشتند. 

به گفته‌ی این نیروها؛ در حالیکه قرار بود حکم استخدامیِ ما بعد از آزمون جامع زده شود، اما اعلام شد وضعیت مشخص نیست و معلوم نیست چه زمانی حکم بیاید. 

نیروهای پذیرفته شده‌ی نهضت سوادآموزی با ابراز نگرانی از بلاتکلیفیِ خود می‌گویند: تا امروز تمام مراحل را با استرس پشت سر گذاشته‌ایم. درحالیکه بسیاری از همکارانِ باسابقه‌‎ی ما نتوانستند از سد آزمون بگذرند و وضعیتِ کاری‌شان مشخص نیست، ما هفت خان رستم را رد کردیم اما نگران هستیم که حکم استخدامیِ ما نیاید و امسال نیز با این وضعیتِ بلاتکلیفی سر کنیم. 

گفتنی است؛ در راستای طرحی که مجلس در سال ۸۸ برای «تعیین تکلیف استخدام معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی» تصویب کرده بود، آزمونی در دو نوبت، بیستم تیرماه سال گذشته و اول مردادماه امسال برگزار شد تا معلمانی که نمره‌ی حدنصاب را کسب می‌کنند به استخدام آموزش و پرورش درآیند. معلمانی که در این آزمون قبول شدند بعد از گذراندن یک دوره‌ی آموزشی در دانشگاه فرهنگیان به استخدام آموزش و پرورش درمی‌آیند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز