خبرگزاری کار ایران

در تماس با ایلنا مطرح شد؛

کارت تردد تعدادی از نیروهای مخابرات استان اصفهان حذف شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۳۷۷

تعدادی از نیروهای مخابرات استان اصفهان بابت معوقات مزدی خود و عدم رعایت طرح طبقه‌بندی مشاغل از شرکت شسکام مخابرات به اداره کار شکایت کردند. پیگیری این شکایت سبب شده از ابتدای این ماه اثرانگشت و کارت تردد به مرکز این گروه حذف و از اعتبار ساقط شود.

تعدادی از نیروهای مخابرات استان اصفهان در تماس با خبرنگار ایلنا، از اخراج دو نفر از نیروها و پاک شدن اثرانگشت ۶۲ نفر از آن‌ها خبر دادند. 

آن‌ها در تشریح ماجرا گفتند: تعدادی از نیروهای مخابرات استان اصفهان بابت معوقات مزدی خود و عدم رعایت طرح طبقه‌بندی مشاغل از شرکت شسکام مخابرات به اداره کار شکایت کردند. 

به گفته‌ی این نیروها؛ پیگیری شکایت سبب شده از ابتدای این ماه اثر انگشت و کارت تردد به مرکز این گروه حذف و از اعتبار ساقط شود. 

این نیروها می‌گویند: به دنبال این اتفاق با شرکت مخابرات تماس گرفتیم اما به ما گفتند از شکایت خود صرف‌نظر کنید در غیر اینصورت اجازه‌ی ورود به محیط کار را ندارید. 

به گفته‌ی آن‌ها؛ در حال حاضر دو نفر از نیروها اخراج شده‌اند و اثرانگشت باقی نیروها حذف شده است. 

آن‌ها می‌گویند: مخابرات و شرکت شسکام هیچ کدام خود را مسئول این ماجرا عنوان نمی‌کنند و هر کدام تصمیم را به گردن دیگری می‌اندازد. اما تمام حرف آن‌ها این است که ما شکایت خود را پس بگیریم و مطالبه‌ای نداشته باشیم.

«ایلنا» در تماس با مسئولان شرکت مخابرات و شسکام تاکنون موافق به اخذ اطلاعاتِ دقیق در خصوص این قضیه نشده است.   

گفتنی است؛ نماینده شرکت شکسام در استان اصفهان ما را به مدیرعامل این شرکت در تهران، ارجاع داد و مدیرعامل شسکام نیز ضمن تکذیب خبر اخراج نیروها، ما را به مخابرات استان اصفهان ارجاع داد. «ایلنا» در تماس با روابط عمومی مخابرات اصفهان تاکنون پاسخی در این زمینه دریافت نکرده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز