خبرگزاری کار ایران

ماجرای عبور جرتقیل از میان کارگران معدن مس سونگون چه بود؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۴۷۴

انتشار فیلمی از عبور یک خودروی سنگین از میان کارگران معترض این مجتمع سروصدای بسیاری به پا کرده است. برخی در ساعات اولیه‌ی انتشار این ویدئو، به عمدی بودنِ این حرکت اشاره کردند؛ آنها می‌گویند این خودرو بدون اخطار از میان جمعیت رد شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران پیمانکاری معدن مس سونگون در اعتراض به وضعیتِ قراردادهای خود و عدم اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل حدود یک هفته در تجمع هستند. آنها همچنین خواستار همسان‌سازی حقوق خود و رفع تبعیض میان نیروهای پیمانکاری و رسمی شرکت هستند.

 گفتنی است؛ انتشار فیلمی از عبور یک خودروی سنگین از میان کارگران معترض این مجتمع سروصدای بسیاری به پا کرده است. برخی در ساعات اولیه‌ی انتشار این ویدئو، به عمدی بودنِ این حرکت اشاره کردند؛ آنها می‌گویند این خودرو بدون اخطار از میان جمعیت رد شده است اما روابط عمومی این مجتمع ساعاتی بعد از حادثه در اطلاعیه‌ای نوشت: «این جرثقیل در حین حمل لاینر از انبار به کارخانه تغلیظ در محدوده سه راهی نیمه صنعتی معدن مس سونگون به دلیل عدم دید در سر پیچ، با مشاهده جمعیت که در حال راهپیمایی در وسط جاده بودند، نسبت به کشیدن ترمز و کاهش دنده خودرو اقدام می‌کند اما به علت سرازیری و بار جرثقیل، کنترل ماشین به سختی انجام گرفته و در وضعیتی معجزه‌گونه از منتهی الیه چپ جاده از میان جمعیت بدون حادثه جانی عبور می‌کند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز