خبرگزاری کار ایران

تعطیلیِ سه ساله‌ی کارخانه شیر شهرستان بردسکن به علت بدهی به بانک

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۶۲۹

تنها کارخانه‌ی شیر شهرستان بردسکن به علت بدهی به بانک از برج شش سال ۹۷ تعطیل شده است.

حسن محمدی (مدیرعامل این کارخانه) در تماس با ایلنا گفت: بدهی بانک در ۴ شهریور امسال پرداخت شده است اما همچنان اجازه‌ی فعالیت به این کارخانه داده نمی‌شود و کارخانه پلمپ موقت است. 

محمدی می‌گوید: تعطیلی این کارخانه ۳۳ نفر را به صورت مستقیم و حدود ۷۰ نفر را به صورت غیر مستقیم از اشتغال منع کرده است. سه سال است که کارخانه تعطیل است؛ در حالیکه در این مدت تعداد زیادی می‌توانستند دراین کارخانه کار کنند و در شرایط بد اقتصادی نان‌آور خانواده‌ی خود باشند. 

مدیرعامل این کارخانه در خصوص علت بازنشدنِ این کارخانه می‌گوید: هیچ کس جوابگو نیست. ما حتی می‌خواهیم شکایت کنیم اما نگرانیم پروسه‌ی شکایت ۳ – ۴ سال زمان ببرد و کارخانه و کارگران مدت زیادی بلاتکلیف بمانند. 

گفتنی است؛ ابراهیم رئیسی هم در دوره‌ی ریاست بر قوه قضائیه و هم اکنون که ریاست بر قوه مجریه را بر عهده دارد، بر لزوم حمایت از تولید تاکید داشته است. وی بارها اعلام کرده که تعطیلیِ کارخانه‌ها به علت بدهی به بانک خلاف سیاستهای اصلی کشور است. باید دید این شعار تا چه حد در واقعیت عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز