خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن صنفی معلمان ایران:

علیرضا محجوب گوهر گرانقدر و چراغ روشن جامعه کارگری ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۶۵۸

رئیس انجمن صنفی معلمان ایران، گفت: علیرضا محجوب، دبیرکل خانه کارگر، گوهر گرانقدر و چراغ روشن جامعه کارگری ایران است.

به گزارش ایلنا، منوچهر صرفه‌جو (رئیس انجمن صنفی معلمان ایران) گفت: علیرضا محجوب، دبیرکل خانه کارگر، گوهر گرانقدر و چراغ روشن جامعه کارگری ایران است. 

وی که در گردهمایی فعالان کارگری با حضور نهادهای کارگری و بازنشستگی در محل خانه کارگر مازندران، صحبت می‌کرد، با بیان این مطلب، افزود: کارگران ایران باید تلاش کنند تا نماینده‌ای از جنس خود داشته باشند. 

وی گفت: کارگران ایران یک پتانسیل بسیار خوب و عالی، باتفکر دلسوزانه به حمایت از اقشار ضعیف در سطح کشور دارند، که باید قدر او را بیش از پیش بدانند. 

صرفه جو، محجوب را بهترین، دلسوزترین و مسئول‌ترین حامی معلمان و کارگران برای احقاق حقوق حقه آنان بویژه در تصویب قانون همسان‌سازی حقوق این دو قشر دانست و ابراز داشت: محجوب گوهر گرانقدر و چراغ روشن جامعه کارگری ایران است.

در این مراسم نصرالله دریابیگی، دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران، به ویژگی امام راحل اشاره کرد و گفت: ایشان درخصوص کارگران و اقشار ضعیف جامعه فرمودند، من یک موی کوخ نشینان را به دنیایی از کاخ نشینان نمی‌دهم. 

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران به اهمیت انتخابات اشاره کرد و افزود: انتخابات میراث گرانقدر انقلاب اسلامی و رهنمودهای حضرت امام (ره) و رأی ۹۸ درصد مردم ایران در روز ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ می‌باشد. 

دریابیگی به اهمیت انتخابات اشاره کرد و گفت: حضور نیروهای اصلح، به ویژه حضور دبیرکل خانه کارگر ایران در مجلس شورای اسلامی داروی شفابخش بسیاری از معضلات کارگری و بازنشستگی در مجلس شورای اسلامی ایران است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز