خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد:

ضرورت احیای شورای فرهنگی و اجتماعی در تامین‌اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۳۴۴

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: احیا، تقویت و توسعه شورای فرهنگی و اجتماعی و نظام ارتباطی سازمان تامین اجتماعی یک ضرورت است.

به گزارش ایلنا، علی جهانی در اولین نشست احیای شورای عالی فرهنگی و اجتماعی و ارتباطی سازمان تامین اجتماعی افزود: هم اندیشی، هم گرایی، هم افزایی و خرد جمعی در عرصه فرهنگی و اجتماعی و ارتباطی سازمان یک ضرورت است و پاسخگویی به نیازها مسائل و مباحث بیش از ۴۵ میلیون مخاطب این سازمان ضرورت نظام فرهنگی و اجتماعی توسعه یافته و توسعه محور را ایجاب می‌کند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با تشریح دستورالعمل احیای شورای فرهنگی و اجتماعی افزود: باید اهداف راهبردها و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و ارتباطی با اهداف سازمان مطابقت داشته باشد این موضوع نیازمند تفکر، تعامل، برنامه ریزی و سازمان دهی کلیه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در سازمان است.

وی بر ایجاد وحدت رویه و ایجاد ساختار مناسب مستمر و ماندگار در شورای فرهنگی و اجتماعی، یکپارچه‌سازی و جامع نگری و تناسب کارکردها و برنامه‌ها با اهداف راهبردی و اساسی سازمان تاکید کرد و اظهار داشت: تمام تولیدات و محصولات فرهنگی و اجتماعی باید متناسب با نیاز شرکای اجتماعی از جمله بیمه شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران مطابقت و تناسب داشته باشد.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی با بیان اینکه اکنون ما در رسانه‌ها شاهد تغییرات زیادی هستیم، افزود: شبکه‌های مجازی، رسانه‌های دیداری، شنیداری و گفتاری را تحت تاثیر قرار داده و در فضای جدید باید از فناوری‌های ارتباطی و رسانه‌های جدید استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه کارکردهای سازمانی همواره در حال تغییر است، اذعان داشت: نیاز به رسانه با کیفیت و استانداردهای واقعی ارتباطی از لحاظ کمی و کیفی برای ارتقای سطح آگاهی مخاطب در اولویت امور قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز