خبرگزاری کار ایران

در بین روابط عمومی‌های سراسر کشور؛

روابط‌ عمومی کمیته امداد استان زنجان برتر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۲۵

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از کسب رتبه نخست اطلاع‌رسانی در فضای پورتال کمیته امداد توسط این استان و دریافت لوح تقدیر از دفتر مرکزی خبر داد.

زنجان _ ایلنا: رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: انتشار به روز اخبار، نگارش اخبار با کیفیت و با در نظر گرفتن معیارهای روز خبرنویسی، استفاده از گزارش‌های تصویری مناسب از جمله معیارهای ارزیابی در انتخاب استان بر‌تر بوده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، ابوالفضل حسین غلامی، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: روابط عمومی حلقه ارتباطی بین مدیران دستگاه‏‌ها و مردم است.

وی بیان اینکه روابط عمومی‏‌ها مهم‌ترین محور در انتقال دانش و آگاهی به جامعه هستند، افزود: مسئولان روابط عمومی نقش بی‏بدیلی در گسترش فرهنگی و اجتماعی کشور بر عهده دارند.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به تخصصی بودن حرفه روابط عمومی تصریح کرد: یکی از عمده وظایف آن داشتن ماهیت فرهنگی و تلاش به منظور اقناع صادقانه افکار عمومی است.

این مسئول در ادامه با اشاره به کسب رتبه نخست اطلاع‌رسانی در فضای پورتال کمیته امداد امام خمینی کشور، توسط استان زنجان در سال گذشته اذعان داشت: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده توسط دفتر مرکزی این نهاد، زنجان به عنوان بر‌ترین روابط عمومی انتخاب و با اهدای لوحی از سوی عباس دارایی(مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی) از زحمات استان تقدیر شده است.

حسین غلامی با اشاره به برخی از ملاک‌های در نظر گرفته شده برای انتخاب استان بر‌تر اظهار داشت: انتشار به روز اخبار، نگارش اخبار با کیفیت و با در نظر گرفتن معیارهای روز خبرنویسی، استفاده از گزارش‌های تصویری مناسب از جمله معیارهای ارزیابی در انتخاب استان بر‌تر بوده است.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان طی سال گذشته اظهار داشت: تهیه بیش از یک هزار و ۹۷۰ خبر و درج آن در سایت امداد و وبلاگ رسمی این نهاد، ارتقای سطح کیفی اخبار منتشر شده در سایت کمیته امداد امام خمینی، تهیه خبرهای به روز و مرتبط با مناسبت‌های موجود در سال از معاونت‌های مربوط، برگزاری نشست‌های مطبوعاتی با رسانه‌های استان با توجه به فعالیت‌های کمیته امداد و… از جمله فعالیت‌هایی است که توسط روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز