خبرگزاری کار ایران

عیسی زاده:

کمیسیون اجتماعی به اعضای شورای عالی کار تذکر می‌دهد/ دستمزد بر اساس واقعیت‌ها افزایش پیدا کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۰۳۷

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: قطعاً این کمیسیون در روند بررسی نحوه افزایش دستمزد کارگران تذکراتی را به حاضران در جلسه به صورت مستقیم و غیرمستقیم خواهد داد تا افزایش بر اساس واقعیت‌ها انجام شود.

مهدی عیسی زاده (رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی) با اشاره به جلسات نمایندگان، کارگران، کارفرمایان و دولت برای تعیین دستمزد کارگران، به خبرنگار ایلنا، گفت: امیدواریم شاهد افزایش معقول دستمزدها در سال آینده باشیم. 

وی با بیان اینکه باید در فضایی منطقی به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که حقوق کارگران و کارفرمایان تامین شود، ادامه داد: البته کارگران قشر زحمتکش جامعه و چرخاننده اقتصاد کشور هستند که باید در شرایط فعلی اقتصادی کشور و شیوع کرونا توجه ویژه‌ای به آن‌ها شود. 

نماینده میاندوآب در مجلس با تاکید بر سه‌جانبه‌گرایی در تصمیم‌گیری برای تعیین دستمزد کارگران، اظهار امیدواری کرد که عددی معقول و منطقی برای افزایش حقوق‌ها در سال آینده در نظر گرفته شود. 

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه افزایش دستمزد کارگران باید همسو با نرخ تورم علاوه بر همراهی نمایندگان کارفرمایی باشد، اضافه کرد: در شورای عالی کار علاوه بر وزیر کار نمایندگان وزارتخانه‌های اقتصاد و صنعت حضور دارند که آن‌ها نیز باید نظر خود را اعلام کنند که امیدواریم در فضای منطقی تصمیم مناسبی برای کارگران در سال آینده اتخاذ شود. 

عیسی زاده اظهار داشت: قطعاً کمیسیون اجتماعی در روند بررسی نحوه افزایش دستمزد کارگران تذکراتی را به حاضران در جلسه به صورت مستقیم و غیرمستقیم خواهد داد تا دستمزد بر اساس واقعیت‌ها در سال آینده افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز