خبرگزاری کار ایران

برای جذب نیرو در پتروشیمی ایلام آزمون استخدامی برگزار می‌کنیم/ کارگران بیکار شده جذب بخش‌های دیگر می‌شوند

کد خبر : ۱۰۱۷۳۰۱

در ادامه بیکاری کارگران پیمانکاری سایت الفین پتروشیمی ایلام با اتمام این پروژه عمرانی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام اعلام کرد: این کارگران می‌توانند از طریق آزمون استخدامی که برای جذب نیرو کار این واحد در نظر گرفته شده به کار سابق خود بازگردند.

به گزارش ایلنا، محمد نوذری، امروز (سه‌شنبه، 9 دی ماه) در نشست کمیسیون کارگری ضمن تقدیر از پیگیری‌های استاندار ایلام برای بازگشت به کار کارگران پتروشیمی ایلام اظهار داشت: با پیگیری‌های استاندار ایلام کارگران شرکت مجری طرح شیرین‌سازی میعانات گازی مجتمع پتروشیمی با توجه به اینکه به عنوان پشتیبان شرکت مشغول به کار بودند، به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی افزود: این شرکت می‌تواند در بحث گوگردسازی و دیگر فعالیت‌های مجتمع پتروشیمی، کارگرانی که در گذشته در احداث واحدهای پتروشیمی فعالیت می‌کردند را به کار خود بازگرداند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای برگزاری آزمون استخدامی واحدهای تازه تاسیس شرکت پتروشیمی تاکید کرد: مقرر شد این آزمون برای تأمین نیروهای واحدهای جدید پتروشیمی به زودی برگزار و نیروهای لازم از طریق این آزمون انتخاب شوند.

از قرار معلوم؛ پیش از این جمعی از کارگران پیمانکاری سایت الفین پتروشیمی ایلام نیروها در نامه‌ای به استاندار و امام جمعه ایلام، خواستار رسیدگی به مشکلات خود شده بودند.

در نامه درخواست به کار آن‌ها آمده است: «ما جمعی از کارگران سایت الفین پتروشیمی ایلام شهرستان چوار، با چندین سال سابقه کاری و بومی منطقه، باتوجه به بهره‌برداری سایت الفین در روزهای آینده، به ناحق اخراج شده‌ایم؛ ما درخواست بازگشت به کار و پیگیری موضوع را داریم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز