خبرگزاری کار ایران

کارگران تعدیلی پتروشیمی ایلام خواستار بازگشت به کار هستند/ استخدام حق ما بومی‌هاست

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۵۳۲

کارگران تعدیلی پتروشیمی ایلام با تجمع مقابل پتروشیمی، خواستار بازگشت به کار هستند.

جمعی از کارگران پیمانکاری سایت الفین پتروشیمی ایلام در تماس با خبرنگار ایلنا، از تجمع اعتراضی امروز (3 دی ماه) خبر دادند.

این کارگران می‌گویند: حدود سی کارگر هستیم که با شروع بهره‌برداری سایت الفین، به دلیل عدم نیاز بیکار شده‌ایم؛ این در حالیست که ما نیروهای بومی هستیم و کار در پالایشگاه حق ماست.

این نیروهای پیمانکاری که به صورت 15-15 مشغول کار ساخت و آماده‌سازی سایت بوده‌اند، می‌گویند: بعد از خاتمه کار ساخت، نیروهایی را از بیرون استخدام  کردند و به ما گفتند که دیگر نیازی به شما نداریم! ما زن و بچه داریم و تنها امیدمان، همین پتروشیمی است که در منطقه محل سکونت ما قرار دارد؛ عادلانه نیست که ما بومی‌ها را بعد از چند سال کار کردن، از کار بیکار کنند.

این نیروها در نامه‌ای به استاندار و امام جمعه ایلام، خواستار رسیدگی به مشکلات خود شدند، در این نامه آورده‌اند: «ما جمعی از کارگران سایت الفین پتروشیمی ایلام شهرستان چوار، با چندین سال سابقه کاری و بومی منطقه، باتوجه به بهره‌برداری سایت الفین در روزهای آینده، به ناحق اخراج شده‌ایم؛ ما درخواست بازگشت به کار و پیگیری موضوع را داریم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز