خبرگزاری کار ایران

اولین همایش ملی کاوش در علوم ورزشی ویژه ورزش کارگری

باشگاه مجازی همراه گام ؛ طرحی که می تواند تندرستی کارگران را بیمه کند

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۸۳۳

کار به اینگونه است که هر کدام از مردم ما می توانند با پیاده کردن نرم افزار همراه گام در گوشی خود و ثبت نام در همراه گام وارد باشگاه شوند و خودشان میزان عملکرد و ورزش خود را با دقت اندازه گیری کنند. در این طرح هرکدام از عزیزان که تایک میزانی پیاده روی کند ناخودآگاه یک جایزه به وی تعلق می گیرد و این جایزه او را به تحرک بیشتر وادار می کند.

به گزارش ایلنا ، اولین همایش ملی کاوش در علوم ورزشی که از سوی اداره کل ورزش کارگران با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد با ارائه 40 مقاله از سوی کارشناسان ورزش کارگری و بیان دیدگاههای برگزار کنندگان این همایش به کار خود پایان داد.
فرزاد  حیدری مدیر کل ورزش کارگران با بیان این نکته که این اداره از هر طرح و ایده ای که منجر به صیانت از نیروی کار شود حمایت و استقبال می کند گفت: ارتابط ورزش کارگری با دانشگاه و مراکز علمی یقینا برآیند مطلوبی خواهد داشت .

وی افزود: از همه کارشناسان و همکارانی که با ارائه مقالات خود در این همایش به علمی شدن و علمی کردن ورزش کارگری کمک کردند تشکر می کنم و امیدوارم با همکاری شما بتوانیم این ایده ها را به مرحله اجرا در بیاوریم تا شاهد جامعه تندست و پویا در بخش کارگری که جمعیتی 40 میلیونی را در بر می گیرد باشیم.

همچنین خانم دکتر ابتهاج که به نمایندگی از سوی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون و کار و رفاه حضور یافته بود در سخنانی گفت: من ابتدا سلام و پیام آقای دکتر صادقی فر را خدمت شما عزیزان عرض می کنم و بعد هم از اداره کل امور ورزشی بایت این همایش علمی و مهم تشکر خودم و دکتر صادقی را را اعلام می  دارم.

وی در باره علمی شدن ورزش کارگری گفت: یقینا ورزش کاررگی نیز باید مجهز به علوم پیشرفته باشد و اگر غیر از این باشد از قافله جهانی عقب می مانید.

ابتهاج افزود: الان برنامه ریز ها از کارگر خط تولیدی به سمت کارگر خلاق و خلاق محور حرکت کرده و ما نیز در ورزش کاررگی باید این مهم را لحاظ کنیم.

وی اضافه کرد: یقینا این همایش می تواند گامی روبه جلو در جهت همگام سازی ورزش کارگری با علوم روز ورزش باشد و این اتفاقی مهم برای ورزش کارگری است.

علاوه بر ارائه مقالات و سخنرانی ها باید به نرم افزار باشگاه پیاده روی همراه گام اشاره کرد که در صورت اجرای صحیح آن تحولی شگرف را در ورزش کارگران و در سلامتی جامعه کارگری شاهد خواهیم بود.

مدیرعامل باشگاه مجازی پیاده روی سراسری گفت: ما پس از تحقیق و مطالعه فراوان به یک نتیجه ای رسیدیم که منجر به اجرای نرم افزار همراه گام شد.

ابتدا که بر روی سلامتی و کم تحرکی مردم کشورمان مطالعه می کردم فکر کردم چگونه می توان مردم را با میل و رغبت وادار  به ورزش کرد.

همه راههایی که تاکنون پیموده شده برای اشاعه ورزش همگانی خیلی جوابگو نبوده و در حقیقت آن انگیزه را به وجود نیاورده است.

برنامه های سلامتی کشورهای مختلف را مطالعه می کردم که به یک اتفاق خوب برخوردم. با خود گفتیم بیاییم قدمها و پیاده روی مردم را خریداری کنیم و به آنها سلامتی هدیه بدهیم.

طرح را با همکاران و اساتید مختلف مطرح کردیم و مورد استقبال واقع شد.

کار به اینگونه است که هر کدام از مردم ما می توانند با پیاده کردن نرم افزار همراه گام در گوشی خود و ثبت نام در همراه گام وارد باشگاه شوند و خودشان میزان عملکرد و ورزش خود را با دقت اندازه گیری کنند.

در این طرح هرکدام از عزیزان که تایک میزانی پیاده روی کند ناخودآگاه یک جایزه به وی تعلق می گیرد و این جایزه او را به تحرک بیشتر وادار می کند.

همچنین خانواده ها در هر نقطه که باشند می توانند با هم رقابت کنند ضمن اینکه امکان رقابت بین مردم با هم وجود دارد و اگر بخواهند می توانند همدیگر را پیدا کنند و با همین نرم افزار رقابت خود را انجام دهند.

خوشبختانه این نرم افزار با استقبال وزارت ورزش - فدراسیون همگانی و اداره کل ورزش وزارت کار مواجه شده و در آینده ای نزدیک نحوه عضو گیری گارگران از طریع اداره کل امور ورزشی اعلام خواهد شد و من فکر می کنم بسیار موثر خواهد بو.د.

در این همایش دکتر محمد رحیمی عضو هیات علمی داشنکده تربیت بدنی علامه طباطبایی ،حجت پهلوان مدیر اجتماعی اداره کل گیلان ، علی مهری رییس ورزش کارگری استان اردبیل ، و برخی دیگر از حاضرین مقالات خود را پیرامون ورزش کارگری به صورت مختصر ارائه دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز