خبرگزاری کار ایران

همایش «کار و محرومیت در گفتمان امام» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۶۲۵

در آستانه بیست و پنجمین سالگرد ارتحال جانسوز امام، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همایشی علمی مرتبط با حوزه ماموریت‌های خود تحت عنوان کار و محرومیت در گفتمان امام با حضور اندیشمندان، صاحبنظران و اساتید حوزه و دانشگاه برگزار خواهد کرد.

همایش «کار و محرومیت در گفتمان امام(ره)» روز شنبه دهم خرداد ماه در مجموعه فرهنگی تلاش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا موالی‌زاده معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار ور فاه اجتماعی در این باره گفت: در آستانه بیست و پنجمین سالگرد ارتحال جانسوز امام(ره) وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همایشی علمی مرتبط با حوزه ماموریت‌های خود تحت عنوان کار و محرومیت در گفتمان امام(ره) با حضور اندیشمندان، صاحبنظران و اساتید حوزه و دانشگاه برگزار خواهد کرد.

دکتر موالی‌زاده افزود: در این همایش علمی آیت الله بجنوردی، حجت الاسلام و المسلمین مصباحی مقدم، دکتر توکلی و تنی چند از اقتصاددانان و جامعه‌شناسان شرکت کرده و به تبیین اندیشه‌ها و دیدگاههای امام خواهند پرداخت.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار ور فاه اجتماعی در ادامه تاکید کرد: امام راحل عنایت خاصی به محرومان داشته و پیوسته بر ترویج فرهنگ کار و سخت کوشی به منظور افزایش کمی و کیفی سطح تولید و ایجاد رونق اقتصادی و توزیع عادلانه ثروت و رفع نابرابری‌ها تاکید می‌کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز