خبرگزاری کار ایران

دلیل مخالف عده‌ای ناکامی در المپیک برزیل است؛

برزگر: خوب شد از پس مانده‌های سیاسی دست کشیدند / گودرزی گزینه خوبی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۲۸

متأسفانه ما ورزشکاران سندیکا و کانون نداریم تا وقتی می‌خواهند وزیر ورزش را معرفی کنند، خودمان شخص مورد نظرمان را معرفی کنیم، وقتی چنین کانونی نداریم، هر کسی که می‌آید، ادعا می‌کند مدیر است.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی ایران گفت: مسائل مربوط به انتخاب وزیر ورزش را بررسی کردم و فکر نمی‌کنم مسئله اصلا ورزشی باشد.

منصور برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: با بررسی مسائل مربوط به انتخاب وزیر ورزش فکر نمی‌کنم مسئله اصلا ورزشی باشد چون فکر نمی‌کنم ورزش از وزارت نفت و وزارت امور خارجه مهم‌تر باشد اما خوشحالم اینقدر روی ورزش حساسیت دارند. می‌گویند کسی باید وزیر ورزش شود که از جنس ورزشی باشد اما چنین اتفاقی نمی‌افتد. در گذشته ژنرال‌ها در رأس ورزش بودند و الان هم پس مانده‌های سیاسی به عنوان وزیر ورزش معرفی می‌شوند اما خوشبختانه الآن روی ورزش حساسیت است.

وی در مورد محمود گودرزی گفت: گودرزی یک شخصیت دانشگاهی است و خوشبختانه تربیت بدنی خوانده و در دانشگاه تهران فعالیت داشته و امیدوارم در مجلس به او رأی بدهند. متأسفانه ما ورزشکاران سندیکا و کانون نداریم تا وقتی می‌خواهند وزیر ورزش را معرفی کنند، خودمان شخص مورد نظرمان را معرفی کنیم، وقتی چنین کانونی نداریم، هر کسی که می‌آید، ادعا می‌کند مدیر است و می‌تواند این حوزه را اداره کند اما ورزش با بقیه حوزه‌ها فرق می‌کند و مدیری که می‌آید باید از جنس ورزش باشد تا فضای این حوزه را بشناسد.

برزگر در پایان گفت: در حال حاضر آدم‌هایی در جامعه ورزش داریم که می‌توانند وزیر ورزش شوند. الآن گودرزی بهترین گزینه است و امیدوارم نمایندگان مجلس به او رأی اعتماد بدهند چون هم دانشگاهی و هم ورزشکار است. خوب شد که حالا از پس مانده‌های سیاسی دست کشیدند و به یک شخص علمی و دانشگاهی از جنس ورزش روی آوردند و امیدوارم مجلس به گودرزی رای اعتماد بدهد. به هرحال ما در المپیک لندن ۱۲ مدال آوردیم و اگر شرایط اینطوری باشد در برزیل شکست سختی می‌خوریم و این قضیه برای آن عده یک افتخار محسوب می‌شود که چنین نتایجی در لندن کسب کردند و بقیه نتوانسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز