خبرگزاری کار ایران

قطبی: نگرانی بازی استقلال نیستم / استقلال 10 برابر فولاد بودجه دارد

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۰۳۰

سرمربی فولاد خوزستان گفت: خیلی از بازی‌های استقلال و پرسپولیس را می‌بینم هر تصمیمی که داور می‌گیرد 5-6 بازیکن به سمت او می‌روند.

به گزارش ایلنا، افشین قطبی در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال گفت: هیجان زیادی در اهواز برای مبارزه آبی‌ها با تیم فولاد وجود دارد. من همیشه برای دیدار با استقلال هیجان دارم، البته ما شکست تلخی در بازی قبل داشتیم ولی این دیدار 6 امتیاز دارد.مطمئنا این بازی سخت و البته زیبا خواهد بود.

وی در خصوص اینکه چه تدابیری برای بازی فردا خواهد داشت گفت:می‌دانستم بازیکنان فولاد چه ویژگی هایی دارند. وقت آنها با تیم بزرگی بازی دارند همیشه بهتر بازی می‌کنند. هیچوقت نگران بازی استقلال و پرسپولیس نسیتم چون من مطمئنم بازی خوبی انجام می‌دهیم.

وی تاکید کرد: استقلال تیمی پرمهره است و این تیم 10 برابر ما بودجه دارد و ما باید خیلی وظیفه شناس باشیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. تیم فولاد باید در فاز حمله با سرعت و دقت از فضاهایی که استقلال می‌دهد استفاده کنیم. ما در بازی قبل 38 بار در محوطه جریمه حریف رفتیم اما استفاده نکردیم. باید از این فرصت ها در بازی فردا استفاده کنیم.

قطبی در خصوص وضعیت مریدی و اینکه نبود او چه تاثیری داشته است گفت: وقتی فولاد را انتخاب کردم می‌دانستم مهمره های زیادی ندارم، می‌دانستم بازیکنان بیرونی فولاد تجربه قهرمانی ندارند و زمان می‌خواهند.متاسفانه هم کرمی و هم مریدی را از دست دادیم و در بازی با تراکتورسازی آنها را نداشتیم. این بازیکنان به خاطر شرایط مختلف دیر به ما اضافه شدند و به همین خاطر ۵ امتیاز از دست دادیم. مریدی یک هفته است که  با ما تمرین می‌کند و خوشحال می‌شویم به تیم ما کمک کند.

وی در خصوص اینکه تصورش از بازی فردا مقابل تیم استقلال چیست گفت: پرسپولیس و استقلال وقتی در آزادی بازی می‌کنند تیم های متفاوتی هستند. آزادی چمن خوبی دارد که روی کیفیت آنها تاثیر دارد.نگاه من این است که هر بازی خصوصیات خودش را دارد و تیم ما هم آماده این بازی است. در بازی قبل در چمن مصنوعی و با 2 پرواز برای رسیدن به مسیر باختیم. استقلال تیم خوبی است و فوتبال قشنگی بازی می‌کند ولی بازی فردا برای  قطعا برای ما متفاوت خواهد بود.

 سرمربی فولاد خوزستان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه با توجه به حضور شما در کشورهای مختلف فکر می‌کنید در ایران در بحث هواداری از چه کشورهایی باید یاد بگیریم گفت: این سوال شما ۲ ساعت وقت می‌خواهد ولی انصافا سوالتان عمیق است. فوتبال ایران پر از عشق و احساس است. ما باید رفتارهای خیلی بهتری با هم داشته باشیم. می‌دانم ایرانی ها احساسی هستند و بعضی مواقع احساساتشان اجازه نمی‌دهد رفتار واقعی آنها نشان داده باشد. فوتبال مثل یک آیینه فرهنگ است و اگر در مدارس،ورزشگاه ها و ... فرهنگ را آموزش بدهیم همه چیز درست می‌شود.

وی تاکید کرد: در ۱۰ سال اخیر خیلی چیزها دیده‌ام. اگر ما عکس العمل های بعد از باخت و برد را کنترل کنیم همه چیز زیبا خواهد شد. خیلی از بازی‌های استقلال و پرسپولیس را می‌بینم هر تصمیمی که داور می‌گیرد ۵-۶ بازیکن به سمت او می‌روند. این بازیکنان الگوهای جوانان ما هستند و بازیکنان باید بدانند با اخلاق بهتر فرهنگ بهتری را درست کنند.چیزی که برای من ماندگار است انسانیت خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز