خبرگزاری کار ایران

افشین امپراتور، همان نسخه عاجلی که فولاد می‌خواست

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۴۲۸

فولاد با قطبی این روزها به تیم دیگری تبدیل شده، تیمی متفاوت از آنچه با پورموسوی، استن و فریسات دیده بودیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، 15 امتیاز از 14 بازی حاصل کار فولاد خوزستان در شروع لیگ هجدهم تا هفته‌ ما قبل پایانی نیم فصل نخست بود که حاصل دستپخت 3 نفره پورموسوی، استن و عزیز فریسات بود و به هیچ وجه مورد رضایت مسئولان باشگاه و هواداران تیم قرار نگرفت.

فولاد که تیمی آشفته و نه چندان قدرتمند به نظر می‌رسید، تنها نامی از آن تیم بزرگ و همیشه مدعی را یدک می‌کشید و نسخه عاجل زودرسی هم برای این تیم تصور نمی‌شد ولی یک تصمیم شوکه کننده در استخدام سرمربی جدید ورق را برگرداند و معادلات این بازی تغییر کرد.

14 هفته، 15 امتیاز و حضور در رتبه نهم جدول در حالیکه تنها 5 امتیاز با سپیدرود رتبه پانزدهم جدول و 15 امتیاز با پدیده رتبه دوم فاصله داشت.

افشین قطبی انتخاب عجیب، پر سروصدا و البته پررسیک مسئولان فولاد بود. انتخابی که می‌توانست پرهزینه باشد و احتمال شکستش می‌رفت.

قطبی را همه با پرسپولیس دوست داشتنی و برنده‌اش در لیگ هفتم به یاد داشتند ولی آخرین خاطرات ما از او به ناکامی در بازگشت به همان پرسپولیس در فصل بعد و البته حضور کوتاه مدتش روی نیمکت تیم ملی که آن هم توفیقی نداشت ختم می‌شد.

در طول این سال‌ها نام قطبی را نزدیک به نیمکت تیم‌های مختلف شنیدیم. از پرسپولیس گرفته تا تراکتورسازی و سپاهان و چند تیم دیگر که البته هیچکدام عملی نشد و داشت باورمان می‌شد دیگر او را در ایران نمی‌بینم. ولی قطبی برگشت و بازگشتش با تیمی بود که کمتر کسی فکرش را می‌کرد.

مرحله بعد از شادمانی بابت بازگشت یک چهره جذاب به فوتبال ایران نگرانی بابت عملکردش در تیمی پر از مشکلات ریز و درشت بود. فولاد هم می‌توانست سکوی  پرتاب باشد و هم تیر خلاص که البته افشین امپراتور با آن دل شیر معروفش برخلاف فوتبالدوستان تردیدی در کارش نداشت و با همان روحیه همیشگی جلو رفت و از همان دیدار اول فولادی متفاوت را نشان همه ما داد.

حالا 4 هفته گذشته است و 4 بازی از تیم جدید قطبی دیدیم، 10 امتیاز از سخت‌ترین دیدارهای ممکن. رقم زدن شکست تراکتورسازی در دشوارترین شرایط ممکن، تساوی با پارس جنوبی در جم، تحمیل اولین شکست فصل پرسپولیس به برانکو و شاگردانش و در نهایت 3 امتیاز مهم و حیاتی در دیدار حیثیتی مقابل نفت مسجد سلیمان و نبرد با مرزبان.

حالا 4 هفته گذشته است و فولاد به لطف 10 امتیازی که با قطبی گرفته به رتبه ششم جدول صعود کرده است. 10 امتیاز فاصله با سپیدرود رتبه پانزدهم جدول و 13 امتیاز با پدیده که در رتبه سوم جدول قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز