خبرگزاری کار ایران

کی‌روش و بی تفاوتی به برترین خط دفاعی

یک اتفاق باورنکردنی در پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۶۶۵

سرمربی تیم ملی در آستانه جام ملت‌ها علیرغم قرار دادن اسامی عجیب در لیست خود، ترجیح داد نسبت به برترین خط دفاعی لیگ بی تفاوت باشد.

به گزارش ایلنا، هر چقدر بگوییم و با ژست‌های منتقدانه دنبال دلیل دعوت نشدن ستاره‌های پرسپولیس باشیم، آن جوابی را که می‌خواهیم، نمی‌گذارند کف دستمان. حتی یادآوری هر روزه آمارها هم به کارمان نیامده چراکه مرغ کی‌روش یک پا دارد و وقتی شجاع خلیل‌زاده، آماده‌ترین بازیکن را شایسته پوشیدن پیراهن تیم ملی ندانسته، انتقاد و پرسش هم دیگر معنایش را از دست می‌دهد.

شجاع را نه به خاطر گل‌های سه امتیازی‌اش برای پرسپولیس، بلکه به‌دلیل عملکرد دفاعی بی‌نقصش در این فصل لایق حضور در تیم ملی می‌دانستیم، اما چه می‌شود کرد که آقای سرمربی با ما هم‌عقیده نیست. او عملا بهترین خط دفاعی لیگ برتر را نادیده گرفته و در عوض در فهرست برگزیده‌اش نام بازیکنانی به چشم می‌خورد که اشتباه‌های ویرانگرشان در دیدارهای باشگاهی را هنوز فراموش نکرده‌ایم، اما به هر حال سرمربی تیم ملی، کارلوس کی‌روش است و از بدشانسی ستاره‌های پرسپولیس، مربیگری هم سلیقه‌ای شده وگرنه مگر می‌شود از تیمی که در 14 بازی فقط 5 گل خورده، هیچ مدافعی دعوت نشود؟

شاید بگویید یکی از این مدافعان، سیدجلال است که همین دو هفته پیش خداحافظی‌اش از تیم ملی را رسما اعلام کرد و محمد انصاری هم بعد از اینکه در فینال آسیا رباط صلیبی پاره کرد، خانه‌نشین شده، اما آیا اگر شرایط چیزی جز این بود، آنها دعوت می‌شدند؟ سیدجلال حسینی که جایزه بهترین بازیکن سال فوتبال ایران را گرفته بود، پای پرواز جام جهانی از تیم ملی خط خورد و بعد از آن هم دعوت نشد و چون می‌دانست که دیگر جایی در تیم ملی ندارد و حتی پیراهنش را هم به مدافعی دیگر داده‌اند، خداحافظی کرد. انصاری هم که خیلی وقت است کی‌روش دعوتش نمی‌کند و بعید بود او را به جام ملت‌ها ببرند. می‌ماند شجاع که شاید بدشانس‌ترین است که حتی در اوج هم به چشم سرمربی تیم ملی نمی‌آید و جام ملت‌ها را هم باید مثل جام جهانی از تلویزیون تماشا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز